رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497316

پیام روشن اینتر برای بارسلونا

ساعت24-باشگاه اینتر اعلام کرد که تنها با ۱۱۱ میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد مارتینس است او را به بارسلونا خواهد فروخت.

به نقل از اسکای اسپورت، لائوتارو مارتینس مهاجم مورد نظر بارسلونا در تابستان است که خبرهای زیادی درباره حضور این ستاره در آبی اناری ها به گوش می رسد.

باشگاه اینتر پیام روشنی برای برای بارسلونا داد و به نوعی با سران این باشگاه اتمام حجت کرد.

اوسلیو مدیر ورزشی اینتر گفت: تنها یک راه برای جدایی لائوتارو از اینتر وجود دارد و آن اینکه بارسلونا و یا هر تیم دیگری رقم فسخ قرارداد این بازیکن را که ۱۱۱ میلیون یورو است پرداخت کند. رقم فسخ قرارداد ین بازیکن برای همه روشن است و کسی نمی تواند آن را انکار کند.

او ادامه داد: قبل از هر چیز باید این را بگویم که اعتبار مبلغ فسخ قرارداد در اول جولای به پایان خواهد رسید و اگر قرار است که این انتقال صورت گیرد باید هر چه سریع‌تر باشد در غیر این صورت او نمی تواند جدا شود. نباید فراموش کرد که دو سال دیگر از قرارداد لائوتارو با اینتر باقی مانده است. او بازیکنی بزرگ و تاثیر گذار برای ماست و به راحتی او را از دست نمی دهیم.

مدیر ورزشی اینتر در پایان گفت: چند باشگاه برای جذب لائوتارو مارتینس با ما تماس گرفته اند که بارسلونا بیشترین اصرار و پیگیری را در این زمینه داشته است و البته رابطه خوبی هم با این باشگاه داریم. بارسلونا به خوبی می داند که ما چه می خواهیم. اینتر دوست ندارد که لائوتارو را از دست دهد و تنها راه جدایی او پرداخت رقم فسخ قرارداد است و این روشن ترین چیزی است که می توانم بگویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها