رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498625

پیام ظریف در پی درگذشت رمضان عبدالله

ساعت 24-دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا».

با نهایت تاثر و تاسف از خبر ضایعه درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیر کل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از عمری مجاهدت و مبارزه و تلاش مخلصانه و فداکارانه در راه آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف اطلاع یافتم.

ایشان با سابقه دیرینه در عرصه جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، شخصیتی مبارز و ملی در عرصه فلسطین بود که عمر خویش را در شرایطی سخت و دشوار، شجاعانه و فداکارانه و علیرغم همه خطرات و تهدیدها، سربلند در مسیر مجاهدت، فداکاری و پایمردی درعرصه مقاومت و رهایی فلسطین عزیز و قدس شریف از یوغ اشغالگران صهیونیست صرف کرد.

دکتر رمضان عبدالله بعلاوه شخصیتی متواضع، اندیشمند، متفکر، خوش فکر و تقریبی بود که با اشراف عمیق به روند تحولات در منطقه و جهان، دغدغه و اهتمام ویژه ای به تقویت وحدت در بین آحاد مردم و گروه های فلسطینی و جهان اسلام داشت و همواره علاقمند و دلسوز اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی بعنوان پشتوانه و حامی مردم تحت ستم فلسطین بود.

اینجانب این ضایعه را به آحاد ملت غیور فلسطین به خصوص آقای زیاد النخاله دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی و همه همرزمان ایشان در گروه های مقاومت و نیز خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و یقین دارم یاد و خاطره ایشان در وجدان همه ملت های آزادیخواه جهان به خصوص ملت فلسطین و ایران بعنوان نمادی از مقاومت و مبارزه باقی خواهد ماند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها