رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503315

«وام یک میلیون تومانی تکمیلی» کرونا در راه است

ساعت 24-سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: برای چهار میلیون خانوار آسیب‌پذیر پیامک واریز وام تکمیلی یک میلیون تومانی ارسال شده است که متقاضیان باید درخواست خود را به سرشماره ۶۳۶۹ بفرستند.

laquo;حسین میرزایی» روز پنجشنبه گفت: نخستین مرحله واریز وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران نقدی به طور کامل انجام شد و همزمان با یارانه تیرماه اقساط این تسهیلات نیز کسر می‌شود.

وی افزود: براساس مصوبه دولت، چهار میلیون خانوار جزء اقشار خاص شناسایی شدند که علاوه بر دریافت وام یک میلیون تومانی که برای تمام یارانه‌بگیران واریز شد، در صورت تمایل می‌توانند از وام تکمیلی یک میلیون تومانی دیگر که برای آنها درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: تا کنون برای چهار میلیون نفر خانوار جدید که اطلاعات آنها از دستگاه‌های مختلف دریافت شده پیامک ارسال شده است.

وی افزود: این خانوارها می‌توانند برای ثبت درخواست خود پس از دریافت پیامک با سرشماره وزارت رفاه، عدد یک را به سرشماره ۶۳۶۹ اعلام کنند.

میرزایی اظهارداشت: بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماهه و با اقساط ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود که از حساب سرپرستان خانوار کسر می‌شود.

وی درباره زمان واریز وام یک میلیون تومانی تکمیلی به اقشار آسیب‌پذیر اظهار بی اطلاعی کرد.

میرزایی درباره شناسایی مشمولان واجد شرایط این طرح گفت: مشمولان این طرح دستفروشان، رانندگان وانت‌بارها و کارگران ساختمانی هستند که اطلاعات آنها توسط وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی احصاء شده است.

وی افزود: علاوه بر این خانواده‌های پنج نفره و بیشتر نیز مشمول دریافت وام تکمیلی یک میلیون تومانی هستند که اطلاعات آنها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها احصاء شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها