رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612047

پیشنهاد رسمی اینترمیامی به مسی رسید

ساعت24-اینتر میامی پیشنهاد خود را برای به خدمت گرفتن لیونل مسی به این بازیکن ارائه داده است.

به نقل از tyc، با وجود آن که هواداران بارسلونا دوست دارند مسی برگردد اما آبی اناری‌ها مشکلات مالی دارند و این باعث شده بازگشت مسی با مشکل مواجه شود. در حالی که بارسلونا هنوز نمی‌تواند پیشنهاد رسمی خود را به لیونل مسی ارائه کند، تیم آمریکایی با مدیریت دیوید بکام این کار را انجام داد. در همین راستا هفته آینده برای فوق ستاره آرژانتینی کلیدی خواهد بود اما کاپیتان آرژانتین هنوز تصمیمی نگرفته است.

اگرچه جزئیات پیوستن احتمالی مسی به اینتر میامی مشخص نشده است اما تیم دیوید بکام که خورخه ماس و خوزه ماس مالم مشترک آن هستند به شدت به دنبال جذب کاپیتان تیم ملی آرژانتین هستند تا او را به خدمت بگیرند.

این در حالی است که مسی به زودی ۳۶ ساله خواهد شد.

اینتر میامی که اکنون پس از جدایی فیل نویل بدون سرمربی است در حالی گزینه اول مسی محسوب می‌شود که بارسلونا موفق به کسب تاییدیه برنامه مالی برای بازگرداندن او به لالیگا نشده است و در نتیجه سران تیم اسپانیایی قادر به بازگرداندن مسی به نوکمپ نخواهند بود.

همان‌طور که ژاوی به درستی در مصاحبه خود با موندو دپورتیوو گفت مسی هفته آینده تصمیم خواهد گرفت. این در حالی است که پیشنهاد الهلال عربستان با میلیون‌ها دلار روز میز مسی است و ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم نگرفته است تا به لیگی برود که کریستیانو رونالدو در آن حضور دارد یا پیشنهاد اینتر میامی را برای بازی در آمریکا قبول کند.

گفته می‌شود که تاتا مارتینو برای هدایت اینترمیامی انتخاب خواهد شد و در این صورت مارتینو که سابقه همکاری با مسی را در بارسلونا داشته است این شانس را دارد تا دوباره با این بازیکن در یک تیم باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها