رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631678

پزشکیان به رئیسی: مردم تحت فشار هستند

ساعت24 - منتخب تبریز در مجلس دوازدهم گفت: وضعیتی که مشکلات مهار نشده و به‌طور دائم بر زندگی مردم تاثیرگذار است، طبیعتا روی اوضاع اجتماعی نیز اثر دارد، مردم الان همه تحت فشار هستند و تا یک حدی می‌توانند این فشار را تحمل کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ، در رابطه با نابسامانی‌‌های بازار ارز و طلا و همینطور شرایط اقتصادی کشور که بازارهای مختلف را با چالش و معیشت مردم را با مشکلات و سختی همراه کرده است، گفت: ببینید مشکل اصلی که ما با آن مواجه هستیم نداشتن یک نقشه راه است. ظاهرا در تئوری می‌گوییم اما در عمل یک چنین نقشه‌ای را رسم نکردیم و در جایی هم که یک چنین برنامه‌ای می‌نویسیم یا نقشه راهی را طراحی می‌کنیم افرادی که برای اجرای این نقشه انتخاب می‌کنیم، مهارت، علم و برنامه کافی برای اجرای چنین برنامه‌ای را ندارند.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: در نتیجه خیلی وقت‌ها وقتی با این آدم ها صحبت می‌کنیم می‌خواهیم برنامه‌ای بنویسیم که سیاست‌های کلی اجرایی و محقق شود، می‌گویند خب این که نمی‌تواند اجرا کند؛ در حالیکه باید آدمی را مسئول کار کنیم که آن راه درست و رو به عملی شدن برنامه را بتواند طی کند و کار را به سرانجام برساند. ما افرادی را می‌گذاریم که نمی‌توانند آن راه را بروند و نتیجه اش هم مشکلاتی است که به وجود می آید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: اصل سوءمدیریت همین است، من می‌گویم آدمی که تجربه، علم و مهارت کافی برای اجرایی کردن اهداف برنامه را ندارد، اصولا نباید مسئولیت بپذیرد و نباید چنین آدمی را بگذارند ولی اوضاع و احوال همچنان ادامه دارد.

منتخب تبریز در مجلس دوازدهم در پاسخ به این سوال که «الان که چنین افرادی در جایگاه‌های مسئولیت حضور دارند، آیا نیازی به تغییر و تحول احساس نمی‌شود؟»، ابراز داشت: این تصمیم برعهده آقای رییس‌جمهور است که می‌خواهد در تیم خود تغییر ایجاد کند یا خیر؛ دولت بالاخره وعده‌هایی داده بوده، صحبت هایی که ریاست محترم جمهور داشته، قرار بود گرانی را کنترل کنند، تورم را حل کنند، نرخ ارز را تثبیت کنند و حتی روند قیمت ها کاهشی شود، خب چه شد؟

نماینده تبریز در مجلس با اشاره به اثرات شرایط کنونی در فضای اجتماعی، عنوان کرد: وضعیتی که مشکلات مهار نشده و به‌طور دائم بر زندگی مردم تاثیرگذار است، طبیعتا روی اوضاع اجتماعی نیز اثر دارد، مردم الان همه تحت فشار هستند و تا یک حدی می‌توانند این فشار را تحمل کنند. مذهبی و غیرمذهبی، چپ و راست فرقی ندارد، وقتی از یک حدی گذشت که دیگر قادر به زندگی نباشد دیگر راه درست را نمی‌شود رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها