رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 128709

تکذیب خبرسازی های جدید علیه سیدحسن خمینی

ساعت24- برخی شایعات از رایزنی های گسترده سیده حسن خمینی پس از انتشار خبر عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی خبر می دهند در حالی که ایشان با کسی در مورد رد صلاحیت ها دیدار نکرده است.

سید حسن خمینی
پس از اعلام عدم احراز صلاحیت سیدحسن خمینی، شایعه ای مبنی بر دیدار یادگار امام یا آیت الله هاشمی درباره ماجرای نتایج صلاحیت ها منتشر شده است. این شایعات در حالی منتشر می شود که ایشان طبق برنامه معمول در قم مشغول درس و بحث حوزوي خود است. باوجود عدم تایید صلاحیت سیدحسن خمینی توسط شورای نگهبان، مخالفان هنوز دست از خبرسازی و تخریب او برنداشته اند.

یک منبع نزدیک به بیت امام در این زمینه به «انتخاب» گفت: خبر دیدار آیت الله سیدحسن خمینی با آیت الله هاشمی همراه با ديگر افراد رد صلاحيت شده با موضوع انتخابات کاملا دروغ است.

به گفته ی این منبع، سیدحسن خمینی روز گذشته در قم به سر می برده و مشغول درس و بحث روزانه خود بوده است.این منبع تاکید کرد: پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها، یادگار امام هیچگونه فعالیت و رایزنی در این خصوص نداشته و نخواهد داشت.

او افزود: متاسفانه بي اخلاقي هاي گسترده و بي سابقه اين ايام توسط همان جماعتي انجام ميشود كه خون به دل امام كردند و اين روزها درصدد گرفتن انتقام از يادگارش، با انتشار چنين دروغ هايي هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها