رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 249641

لوو: پودولسکی یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ آلمان است؛ شواین اشتایگر در منچستر یونایتد به حقش نرسید

ساعت24-تیم ملی آلمان در نخستین ساعات روز پنج شنبه در دیداری دوستانه به مصاف انگلیس خواهد رفت.

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ در اولین بازی خود در سال میلادی جدید با رقیب سنتی خود دیدار خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک دورتموند برگزار خواهد شد و آخرین بازی ملی لوکاس پودولسکی هم محسوب می شود.

یواخیم لوو عصر سه شنبه در کنفرانس خبری قبل از این بازی حضور یافت و به سئوالات مختلف جواب داد. لوو در ابتدای صحبت هایش درباره پودولسکی گفت:

او یکی از بهترین بزرگ ترین بازیکنانی است که در فوتبال آلمان پرورش یافته است. این بازی می تواند برای پودولسکی لحظه ای ویژه باشد اما برای من ناراحت کننده خواهد بود. من و لوکاس مدت زمان زیادی با هم کار کردیم و در چندین تورنمنت معتبر شرکت کردیم. کسی نمی تواند جای پودولسکی را در تیم ملی پر کند. او پسری خاص و یگانه است.

لوو همچنین درباره پیوستن شواین اشتایگر به لیگ امریکا گفت:

به نظرم رفتن به امریکا، خاتمه دادن به فوتبالش در ام ال اس و تجربه چیزهای جدید برای باستی خوب خواهد بود. او با من صحبت کرد و گفت که تمام توان خود در منچستر یونایتد را به کار گرفته است. او می توانست به آن ها کمک کند.

بازی با انگلیس:

این دیدار به صورت معمول و عادی بازی بزرگی محسوب می شود. بعد از این بازی می توانیم برای بازی مقابل آذربایجان در مقدماتی جام جهانی به خوبی آماده شویم. می خواهیم برای بازی با آذربایجان آماده باشیم چون قصد نداریم هیچ امتیازی از دست بدهیم.

تیمو ورنر:

زمان زیادی است که بازی های او را با دقت نگاه می کنیم. در لایپزیگ پیشرفت بسیار خوبی داشته است. تیمو بسیار سریع است، پویا بازی می کند و یک تمام کننده خوب است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها