رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380340

ابهام در سرنوشت دامپزشک جوان

ساعت24 - ردیابی‌های تخصصی برای یافتن سرنخی از دامپزشک جوان که حدود ۴۰ روز قبل از خانه خارج شده و به طرز مرموزی ناپدید شده است از سوی پلیس ادامه دارد.

حادثه
style="text-align:right">ردیابی‌های تخصصی برای یافتن سرنخی از دامپزشک جوان که حدود 40 روز قبل از خانه خارج شده و به طرز مرموزی ناپدید شده است از سوی پلیس ادامه دارد.

پدر این جوان در تشریح جزئیات ماجرا گفت: پسرم به نام سید علی - 35 ساله- صبح روز 22 تیر سوار بر خودروی پرایدش برای سفر کاری به بوئین زهرا از خانه‌اش در مهر شهر کرج خارج شد. او 20 میلیون تومان پول نقد همراهش بود و قرار بود پیش از رفتن به محل کارش دارو برای حیوانات تهیه کند. اما چند ساعت پس از خروج‌اش به یکباره تلفن همراهش خاموش شد و دیگر خبری از او نشد. پس از آن به کلانتری مراجعه کردیم اما یک روز بعد مأموران پلیس خودروی پسرم را که در نظرآباد کرج رها شده بود پیدا کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که در داخل خودرو آثاری از ضرب و جرح یا حتی خون دیده شده است، گفت: داخل و بیرون خودرو کاملاً سالم و بدون هیچ آسیب دیدگی بود اما در داخل خودرو و زیر پدال ترمز فقط هندزفری پسرم افتاده بود و از آنجایی که او هرگز گوشی و هندزفری‌اش را از خودش جدا نمی‌کرد، بیشتر شبیه آن بود که بر اثر ضربه به سرش، گوشی افتاده باشد. ضمن اینکه 20 میلیون تومان هم سرقت شده بود.

پدر این جوان دامپزشک ادامه داد: یکی از دوستان پسرم از اینکه وی آن روز 20 میلیون تومان همراهش بود خبر داشت. ما هم به پلیس آگاهی اعلام کردیم که تنها به این شخص مظنون هستیم و مأموران هم بلافاصله او را دستگیر کردند اما پس از تحقیق و بازجویی با قید وثیقه آزاد شده است.

در حال حاضر هم پرونده ما در شعبه یک پلیس آگاهی کرج در حال پیگیری است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها