رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 38768

تعرفه‌های پزشکی در سال آینده افزایش نمییابد

ساعت 24-قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌های پزشکی در انجمن علمی تعیین می‌‌شود و با توجه به اینکه در ابتدای امسال این تعرفه‌ها افزایش یافته سال آینده هیچ تغییری در افزایش تعرفه‌های پزشکی ایجاد نمی‌‌شود.

تعرفه‌های پزشکی در سال آینده افزایش نمی‌یابد
ایرج حریرچی در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه هم اکنون در زمان تثبیت مرحله سوم اجرای طرح تحول نظام سلامت هستیم اظهار داشت: مراحل بعدی در اجرای طرح تخول نظام سلامت تقویت بخش خصوصی و رعایت تعرفه‌های مورد رضایت مردم است.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اعتبارات وزارت بهداشت نسبت به سال قبل افزایش یافته است بیان کرد: اعتبارات وزارت بهداشت از ۲۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به ۲۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

حریرچی با بیان اینکه درآمد وزارت بهداشت ۱۵ درصد در بخش بیمه‌ها افزایش یافته است گفت: تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی از طریق انجمن علمی ارزش گذاری می‌شود که با توجه به اینکه امسال تعرفه‌های پزشکی افزایش یافته سال آینده هیچ تغییری در افزایش تعرفه‌ها نیست.

به گزارش ساعت 24 به نقل از تسنيم، وی، با اشاره به اینکه اصلاح تعرفه خدمات پزشکی حدود ۳ تا ۵ سال طول می‌کشد افزود: اکنون با نشست‌های علمی با وزارت رفاه و شورای عالی بیمه کتاب اصلاح تعرفه‌های پزشکی تدوین شده که تصمیم نهایی به وزارت رفاه و شورای عالی بیمه ارسال شده است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها