رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457424

شهریه مدارس غیرانتفاعی برای سال تحصیلی جدید

ساعت24 -رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان این که تا امروز هیچ درخواستی مبنی بر افزایش شهریه مدارس به این سازمان داده نشده است گفت: با توجه به این موضوع امسال هیچ گونه تغییری در نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی داده نشده است.

شهریه مدرسه
رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان این که تا امروز هیچ درخواستی مبنی بر افزایش شهریه مدارس به این سازمان داده نشده است گفت: با توجه به این موضوع امسال هیچ گونه تغییری در نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی داده نشده است.

عباس تابش در همایش معاونین بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استانهای کشور با بیان اینکه حضور بازرسان سازمان حمایت در بازار باعث اطمینان خاطر مردم و آرامش آنها میشود اظهار کرد: با توجه به تاکیدات انجام گرفته هرگونه تغییر قیمت کالا و خدمات بدون در نظر گرفتن مصوبات ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت ممنوع است.

وی با بیان اینکه تا امروز هیچ درخواستی مبنی بر افزایش شهریه مدارس به این سازمان داده نشده است گفت: با توجه به این موضوع امسال هیچ گونه تغییری در نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی داده نشده است و مبنای قیمت شهریه مدارس غیرانتفاعی همان شهریه سال گذشته است.


منبع:تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها