رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473967

کرملین: هیچ تماس جدیدی میان پوتین و ترامپ در کار نیست

ساعت 24 - سخنگوی کرملین هرگونه برنامه‌ریزی برای تماس و دیدار جدید میان سران روسیه و آمریکا را رد کرد.

div>

به گزارش خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد هیچ تماس و دیدار جدیدی میان رهبران آمریکا و روسیه، دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین در کار نیست.

او در مصاحبه با کانال یک تلویزیون روسیه گفت: در حال حاضر، هیچ آمادگی برای تماس در بالاترین سطح در جریان نیست. رئیس جمهور پوتین قطعا برای هرگونه تماسی آماده است. او این مسئله را چندین بار تأیید کرده است. با این وجود، هیچ طرحی برای تماس میان پوتین و ترامپ در حال حاضر در جریان نیست.

سخنگوی کاخ کرملین همچنین اعلام کرد تماس با طرف آمریکایی در سطح نظامی و دیپلمات‌ها نگه داشته شده است. وی گفت: تماس‌ها در سطح دیپلماتیک در جریان است. همچنین تماس‌هایی در سطح نظامی وجود دارد که این اقدامی مثبت است. این مسئله ما را قادر می‌کند تا در خصوص مشکلات سریعا گفت‌وگو کنیم و ما را از افتادن در پرتگاه‌ها اختلافات نگه می‌دارد.

سخنگوی کرملین در ادامه اعلام کرد بسیاری از مسائل در دستور کار روابط روسیه و آمریکا باقی مانده است که از جمله آن کنترل تسلیحاتی است.

او گفت: زمان برای آغازی نو (در خصوص پیمان کاهش راهبردی تسلیحاتی) رو به کاهش است و این مسئله تمامی جهان- و نه فقط دو کشور را- نگران کرده است.

سخنگوی کرملین همچنین اعلام کرد مسکو هیچ گام حقیقی که نمایانگر طرح آمریکا برای ورود به مسیر عادی سازی روابط باشد را مشاهده نمی‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها