رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479851

با این داروی لاغری ماهی 7 کیلو وزن کم کنید!

ساعت 24-داروی لاغری گیاهی تهیه شده از تخم کتان را می توانید در وعده صبحانه مصرف کنید و با استفاده از آن بدون دردسر و صد در صد تضمینی هر ماه 7 کیلو گرم وزن کم کنید.

اگر می خواهید در ماه 7 کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، با این بخش از نمناک همراه شوید تا طرز تهیه یک معجون بی نظیر لاغری بدون دردسر و صد در صد تضمینی را به شما بیاموزیم ، با مصرف این داروی لاغری گیاهی در صبحانه از اضافه وزن خود بکاهید و راحت تر به وزن ایده آل برسید.

ساخت داروی لاغری گیاهی با تخم کتان

مواد لازم برای ساخت داروی لاغری گیاهی

بلغور جو دوسر، 2 قاشق غذاخوری تخم کتان و 3 قاشق چایخوری شیر کم چرب

این مخلوط سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت و بهبود گوارش و افزایش توان چربی سوزی بدن کمک می کند. همچنین این وعده غذایی در کاهش وزن بسیار موثر بوده و بهتر است برای لاغری سریع تر در کنار رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی منظم، مصرف شود.

فرمول داروی لاغری سریع شکم با تخم کتان

طرز تهیه داروی لاغری گیاهی

برای تهیه این معجون بی نظیر لاغری همه مواد لازم را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید سپس آن را در ظرفی بریزید ودر فر به مدت 5 دقیقه قرار دهید.

نکته : از افزودن شکرو چاشنی دیگر به این مخلوط خوداری کنید.

این مخلوط علاوه بر کاهش وزن سبب با نشاط شدن انسان در طول روز می شود.

معجزه تخم کتان یا همان معجون و داروی لاغری فوق العاده

تخم کتان و کاهش چربی شکم

تخم کتان از جمله موادی است که برای کاهش چربی شکم مورد استفاده قرار می گیرد ، این دانه با اثرات معجزه گر به شما کمک می کند تا شکمی صاف داشته باشید و کاهش وزن خوبی را تجربه کنید ، اثراتی مانند کاهش نفخ ، پاکسازی معده ، آب کردن چربی ها ، برطرف کردن تورم سلولی و ورم بدن .

آیا تخم کتان فقط مناسب چربی شکم است

از آنجا که بیشترین لایه های چربی در شکم هستند تخم کتان تاثیر بیشتری بر روی شکم دارد اما ابدین معنی نیست که تخم کتان فقط چربی های ناحیه شکم را از بین می برد ، اگر توده چربیهای کل بدن به یک اندازه باشد روند لاغر شدن و کاهش وزن و تناسب اندام با استفاده از تخم کتان می تواند به صورت یک روند متناسب در کل بدن مشاهده شود .

کاهش چربی های شکم با داروی لاغری طبیعی

لاغری با تخم کتان : روش اول

اگر 30 دقیقه قبل از خوردن غذا، یک قاشق پودر تخم کتان را همراه با آب فراوان میل کنید، احساس سیری به شما دست داده و نمی توانید زیاد غذا بخورید و بدین طریق دریافت چربی ها و کالری ها از طریق وعده های روزانه کمتر خواهد شد و به مرور موجب کاهش وزن و کاهش چربی های انباشته شده در بدن می گردد .

لاغری با تخم کتان : روش دوم

تخم کتان یک دانه روغنی است که موجب احساس سیری می شود بنابراین اگرهمراه با مصرف غذا از 1 قاشق چایخوری پودر تخم کتان استفاده کنید احساس سیری به شما دست میدهد و نمی توانید زیاد غذا بخورید و همین به مرور موجب کاهش وزن و کاهش چربی شکم می شود .

تخم کتان یک داروی لاغری فوق العاده

اگر از تخم کتان در هنگام خوردن غذا استفاده کنید باعث می شود که هنگام هضم غذا محتویات معده بیشتر در معده بمانند و به صورت آهسته و کم کم وارد روده کوچک شوند و این موجب می شود که سطح انسولین پایدار بشود و موجب کاهش اشتها می شود.

دمنوش تخم کتان برای لاغری

دمنوش تخم کتان می تواند در کاهش وزن و لاغر شدن بسیار مفید باشد . دمنوش تخم کتان می تواند به شدت در افزایش سوخت و ساز بدن موثر باشدو اشتها را کاهش دهد .

طرز تهیه دمنوش تخم کتان برای لاغری

یک قاشق پودر تخم کتان را در قوری بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت 30 دقیقه دم بکشد.این دمنوش را از صافی عبور دهید و آن ر نوش جان کنید.

کارگر آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها