رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507059

ویژگی های درب های ضد سرقت ترک

رپورتاژ تبلیغی / به چه نوع درب امنیتی نیاز دارم؟ این بستگی به میزان امنیت شما و نگاهی که برای خانه خود دارید ، دارد. انتخاب درب جلو یا عقب برای امنیت باید اولویت اصلی در هنگام نصب درب جدید باشد . این مهمترین راه ورود به خانه شما است. برای کمک به شما در انتخاب صحیح برای خانه خود ، این راهنما بهترین درهای ضد سرقت ترک ، ویژگی های امنیتی اضافی را در نظر گرفته و بررسی می کند.

dir="RTL" style="text-align:right">درب امنیتی چیست؟

درب ضد سرقت ترک، که از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده شده است، از کشور ترکیه وارد می شود. درب های ضد سرقت ترک از انواع جنس های مختلف ساخته شده اند. که از میان آن ها می توان به درب های درب های ضد سرقت فولادی، درب های ضد سرقت استیل، درب ضد سرقت ترک فلزی جامد، درب امنیتی فلزی L.I.F یک تخته جامد، درب های ضد سرقت چوبی، درب های ضد سرقت UPVC، درب های ضد سرقت کامپوزیت، درب های ضد سرقت آلومینیومی و... اشاره کرد.

درب های ضد سرقت ترک که حداقل 44 میلی متر ضخامت دارند و ممکن است دارای صفحات فلزی در اطراف محل قفل و یک بیننده گشودنی باشند تا بتواند به شما نشان دهد که چه کسی در آن است. علاوه بر این ، درهای ورودی باید دارای قفل های پنج اهرمی باشند. زیرا فقط با کلیدها می توانند باز شوند ، یعنی سارقین نمی توانند با خرد کردن شیشه و رسیدن به دستگیره داخلی ، درب را باز کنند. مکانیزم قفل باید حداکثر استحکام را به دیواره های اطراف درب گسترش دهد.

این درب ها ی ضد سرقت ترک، دارای ویژگی های زیادی هستند که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد. برخی از درهای امنیتی به عنوان یک راه حل یک مرحله ای ، یک درب کامل در نظر گرفته شده اند ، در حالی که برخی دیگر افزودنی هایی هستند که به قاب درب موجود شما وصل شده اند ، و حتی می توانند به صورت بالقوه درهای صفحه باشند که امکان تهویه را فراهم می کنند. ما در این راهنما به بررسی هر دو نوع خواهیم پرداخت.

ویژگی های درب های ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت چوبی

هر نوع درب زیبایی متفاوتی را ارائه می دهد اما از نظر استانداردهای امنیتی نیز متفاوت است. درهای چوبی به اندازه سایر مواد قوی نیستند اما مکانیسم های قفل معمولاً در داخل درب کار می شوند ، بنابراین در نوع قفل های باکیفیت که در مقایسه با UPVC ، آلومینیوم یا کامپوزیت استفاده می کنید ، انتخاب بیشتری دارید.

درب های ضد سرقت کامپوزیت

درهای کامپوزیت از چندین ماده مختلف تشکیل شده اند که به یکدیگر فشار می یابند تا یک ساختار واحد ایجاد شود. مواد مورد استفاده می توانند شامل uPVC ، چوب ، کف عایق و پلاستیک تقویت شده با شیشه باشد. درهای UPVC از نظر امنیتی متفاوت هستند زیرا بستگی به کیفیت UPVC استفاده شده دارد. UPVC ارزان می تواند با گذشت زمان پیچیده و دچار اشکال شود ، اما کیفیت بالاتر UPVC شامل هسته ای از فولاد گالوانیزه است. درهای UPVC و آلومینیوم از نظر قفل هایی که می توانید نصب کنید محدودتر است.

درهای امنیتی فولادی

در حالی که درهای امنیتی فولادی معمولاً با خصوصیات عمومی یا تجاری در ارتباط هستند ، بسیاری از دارندگان خانه اکنون برای امنیت بالا تصمیم به نصب درب جلوی فولادی دارند. علاوه بر این ، برخی از درهای امنیتی از جنس استیل برای کاهش سرعت آتش سوزی و دود ، عایق صوتی عالی و همچنین کارایی بسیار حرارتی هستند.

امنیت درهای امنیتی فولادی

در حالی که درهای امنیتی فولادی معمولاً با خصوصیات عمومی یا تجاری در ارتباط هستند ، بسیاری از دارندگان خانه اکنون برای امنیت بالا تصمیم به نصب درب جلوی فولادی دارند. علاوه بر این ، برخی از درهای امنیتی از جنس استیل برای کاهش سرعت آتش سوزی و دود ، عایق صوتی عالی و همچنین کارایی بسیار حرارتی هستند.

امنیت درب های ضد سرقت پاسیو

هنگام انتخاب درب پاسیو ، چندین گزینه وجود دارد:

درب های کشویی پاسیو

درب های دوتایی

درب پاسیوی فرانسوی (دو یا یک تخته).

اقدامات امنیتی شما می توانید انجام دهید وجود دارد که منحصر به نوع خاصی از درب است.

برای ایمن تر ساختن دربهای کشویی خود ، اطمینان حاصل کنید که آن ها از شیشه محکم یا روکش شده یا پلی کربنات ساخته شده است که شکستن آن دشوار است. یک رولپلاک فلزی یا چوبی باید در مسیر وارد شود که حداقل یک چهارم از طول مسیر را طی کند. درهای کشویی همچنین باید دارای چندین نقطه قفل عمودی باشند.

درب ضد سرقت ترک فلزی جامد

ویژگی های درب ضد سرقت ترک و اسکلت بندی داخلی و فولادی می توان به:

• درجه تجاری • بسیار محکم • کلیه سخت افزارها شامل می شوند • چرخش و انتقال نمی تواند تغییر یابد

2 طراحی ثابت خانه داخلی • طراحی عملکردی • شیشه ضد آب • شیوه ای مناسب برای دور نگه داشتن شیشه از مکانیسم قفل • پیچ های یک جهته • پوشش شیشه ای ضد آب • لولا پنهان ، ضد لک • ضد آب بودن شدید • شیشه در معرض قفل مونتاژ 4 طرح داخلی خانه املاک امنیتی درب امنیتی • ورودی های قابل تعویض • قاب Z-bar • قابل تنظیم • پیچ های ایمن • درب ضعیف درب شیشه ا فولادی ضد حریق شیشه ای نیست ضد آب و مش فولادی با لایه بیرونی چوبی • جلو نصب شده

درب امنیتی فلزی L.I.F یک تخته جامد

این درب امنیتی فلزی ساخته شده از فولاد گالوانیزه است ، و در صورتی که ر نگ خاکستری پیش فرض در جهت زیبایی شناسی خانه شما قرار نگیرد ، بدون مشکل می توان رنگ آن را عوض کرد. این قاب همچنین از فولاد جامد است ، بنابراین متجاوزان به راحتی نمی توانند آن را با لگد و یا روش های دیگر باز کنند. ، از نظر فنی این درب ضد سرقت ترک یک محصول تجاری است که برای استفاده مشاغل در نظر گرفته شده است . این بدان معنی است که این درب از نظر کیفیت به مراتب بالاتر از اکثر مدل های در نظر گرفته شده برای مصارف خانگی است. این درب توسط شرکت ها برای محافظت از اشیاء با ارزش و حساس استفاده می شود ، و این بهترین تاییدیه ای است که می تواند دریافت کند. این درب ضد سرقت ترک امن ترین درب، در لیست درب های ضد سرقت ترک است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها