رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395888

حریق در یک مرکز تجاری در میدان امام حسین

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مجتمع تجاری در میدان امام حسین خبر داد.

style="text-align:justify">سید جلال ملکی در این باره گفت: حوالی ساعت 21:30 امشب وقوع حریق در یک مرکز تجاری در میدان امام حسین، ابتدای خیابان انقلاب به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.


وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه تجاری بود، گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه 80 متری در طبقه سوم این ساختمان رخ داده و شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به اماکن مجاور است.


ملکی با با بیان اینکه آتش نشانان از سه جهت برای اطفای حریق وارد عمل شدند، اظهارکرد: یک گروه از آتش نشانان با استفاده از نردبام از خیابان مجاور به کانون حریق وارد شده و خوشبختانه موفق شدند که با جلوگیری از توسعه حریق، شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه دود زیادی طبقات این ساختمان را فراگرفته بود، افزود: تا به این لحظه آتش نشانان موفق شدند که پنج نفر از افراد حاضر در این مجتمع تجاری را که در میان دود و آتش گرفتار شده بودند نجات داده و به سلامت به محلی امن انتقال دهند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات جستجو و تخلیه دود ادامه دارد، گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل، اقدامات خود برای بررسی علت حادثه را آغاز خواهند کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها