رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426100

درخواست کارگردان «رقص روی شیشه» از مردم

ساعت 24- مهدی گلستانه در آئین افتتاحیه سریال رقص روی شیشه که یک روز قبل از توزیع آن با حضور عوامل این سریال برگزار شد، از مردم خواست نسخه اصلی این سریال را تهیه کنند.

style="text-align:justify">آئین افتتاحیه سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه امشب (۲۸ بهمن ماه) در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

مهتاب کرامتی، بیتا فرهی، حامد کمیلی، همایون ارشادی، هدی زین‌العابدین، جواد یحیوی، ابوالفضل میری، صفر کشکولی (بازیگران سریال)، مهدی گلستانه، یاسر بختیاری (یاس) و مهدی دارابی (خواننده) و… حضور داشتند.
این مراسم قرار بود ساعت ۱۹ آغاز شود اما با یک ساعت و نیم تأخیر شروع شد. همچنین تعدادی از طریق کارت دعوت به این مراسم دعوت شده بودند که به دلیل ناهماهنگی برای ورود این افراد و خبرنگاران باعث ازدحام و اعتراض بسیاری از افراد شد.
مراسم افتتاحیه «رقص روی شیشه» ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شد و مهدی گلستانه در ابتدا به روی سن آمد و ضمن تشکر از حاضران در سالن و عوامل پروژه گفت:
این پروژه حاصل زحمت ۱۸۰ نفر به شکل مستقیم و ۵۰۰ نفر به شکل غیرمستقیم است. امیدوارم سریال «رقص روی شیشه» را دوست داشته باشید و مبلغ سینه به سینه باشید. همچنین به مردم توصیه کنید که نسخه اصلی این سریال را بخرند.
او ادامه داد: اگر حمایت سرمایه‌گذار و اسپانسر نبود قطعاً ما اینجا نبودیم.
کارگردان این سریال اظهار کرد: مهدی دارابی خواننده گروه هورش بند که قطعه درخشانی برای این سریال خوانده است هم در اینجا حضور دارد.
گلستانه از عوامل و بازیگران رقص روی شیشه خواست که به روی سن بیایند تا عکاسان بتوانند از آن‌ها عکس بگیرند.
در ادامه قسمت اول این سریال برای حاضران در دو سالن به صورت همزمان پخش شد.
این سریال قرار است از فردا (۲۹ بهمن ماه) در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.
فیلمنامه «رقص روی شیشه» بر اساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها