رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457563

تداوم خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور

ساعت 24- مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور از تداوم گرد و خاک در نوار شرقی کشور به ویژه زابل خبر داد.

style="text-align:justify">احد وظیفه اظهارکرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعت بعدازظهر امروز (۲۹ مرداد) برای ارتفاعات استان البرز و غرب مازندران، برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا ( ۳۰ مرداد) علاوه بر این مناطق برای جنوب شرق استان بوشهر نیز شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: در ساعت بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه (۳۱ مرداد و اول شهریور) برای جنوب کرمان، در برخی نقاط هرمزگان و بوشهر و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه در روز شنبه (۲ شهریور) اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده همچنان وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به‌خصوص در شرق منطقه زابل ادامه خواهد داشت. در شرق استان‌های یزد و کرمان و برخی نقاط خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی نیز وزش باد و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت دو روز آینده گفت: فردا و پس‌فردا (۳۰ و ۳۱ مرداد) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران طی این دو روز در گرمترین زمان به ۳۴ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین زمان به ۲۳ درجه سانتیگراد برسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها