رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473373

بریتیش ایرویز بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۹ شد

ساعت24-مرکز تحقیقات هوانوردی کاپا به تازگی شرکت بریتیش ایرویز (British Airways) را به عنوان ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرده است.

مرکز تحقیقات هوانوردی کاپا (CAPA) به تازگی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز را ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام و به آن جایزه‌ای تحت همین عنوان نیز اعطا کرده است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت فاکس بیزینس آمده است، بریتیش ایرویز که بزرگترین شرکت هواپیمایی بریتانیا به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر به منظور رقابت با سایر ایرلاین‌های فعال در اروپا و جهان، تغییر و تحولات بی‌شماری را در بخش‌های مختلف خود ایجاد کرده است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ارائه پروازهای مقرون به‌صرفه و اقتصادی، پروازهای طولانی و دور، کیترینگ و پذیرایی‌های کامل و به روزیافته، امکانات جدید و منحصر بفرد و امکان اتصال به اینترنت وای‌فای درون کابین هواپیما اشاره کرد.

شرکت بریتیش ایرویز در سال ۱۹۷۴ میلادی شروع به کار کرد و در حال حاضر روزانه به ۱۶۹ مقصد در کشورهای مختلف جهان پرواز مستقیم دارد.

مقر اصلی پروازهای این ایرلاین بریتانیایی فرودگاه هیترو لندن و گاتویک هستند که در حال حاضر این شرکت در ناوگان هوایی خود میزبان ۳۰۶ فروند هواپیمای مسافربری است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها