رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503262

مسعود فراستی، سکوت نوید محمدزاده را شکست

ساعت24- مدتی است که نوید محمدزاده از فعالیت‌های تبلیغاتی خود رونمایی کرده و به تازگی نیز عطری را با نشان تجاری خودش وارد بازار کرده است. حضور او در عرصه تبلیغات، واکنش‌های فراوانی را برانگیخته و بسیار پرسروصدا بوده است.

نوید محمدزاده
تازه‌ترین واکنش به فعالیت تبلیغاتی او، مربوط به مسعود فراستی بوده و صحبت‌های این منتقد درباره نوید محمدزاده، بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است.

ابراز تاسف مسعود فراستی
جمعه هفته گذشته، محمدتقی فهیم در برنامه «هفت» بدون نام بردن از نوید محمدزاده، با اشاره به حضور او در تبلیغات، گفت که این روزها سلبریتی‌ها فروشنده کالا شده‌اند. مسعود فراستی نیز در ادامه صحبت او، در این باره گفت: «متاسفم برای بازیگری که ازش دفاع کرده بودم.» فراستی همچنین گفت که ممکن است با این کارها دفاعش را پس بگیرد! اظهارنظر این منتقد با تیترهایی درباره پشیمانی مسعود فراستی از تمجید از نوید محمدزاده، در فضای مجازی دست‌به‌دست شد. پاسخ نوید محمدزاده به انتقادات چند روز پس از وایرال شدن نظر مسعود فراستی، نوید محمدزاده به صورت تلفنی در برنامه «کافه آپارات» گفت‌وگوی کوتاهی با فریدون جیرانی داشت و درباره فعالیت تبلیغاتی خود توضیح داد.

البته او علاوه بر توضیح درباره این موضوع، گلایه‌هایی هم نسبت به واکنش‌ها مطرح کرد. نوید محمدزاده در دفاع از تصمیمش برای ورود به عرصه تبلیغات، خودش را با چهره‌های خارجی مانند رابرت دنیرو، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه کرد و از این که چرا حضور آن‌ها در تبلیغات، از سوی مردم ایران مورد استقبال و تحسین قرار می‌گیرد، اما درباره بازیگران ایرانی موضوع فرق می‌کند، گلایه کرد. او در صحبت‌های خود راجع به تصمیمش برای حضور در تبلیغات ابراز اطمینان کرد و گفت: «با تصمیمی که گرفتم خوشحالم و پایش ایستادم، قطعا آدم‌ها من را با تبلیغاتم به یاد نمی‌آورند، چون می‌دانم دارم چه فیلم‌هایی را بازی می‌کنم.»

مواجهه متفاوت با انتقادها
نوید محمدزاده چهره بی‌حاشیه‌ای نیست و معمولا در مواجهه با حاشیه‌های مختلفی که برایش به وجود آمده، بیشتر سکوت کرده و چندان اهل توضیح، واکنش رسمی و مصاحبه نبوده است. اما این بار پس از اظهار نظر مسعود فراستی، برخلاف رویکرد معمول خود عمل کرده و به انتقادات پاسخ داده است. البته این بازیگر صراحتا به نظر فراستی اشاره نکرده، اما در بخشی از صحبت خود گفته است: «اگر از بازی من تعریف شده، اگر من تبلیغ کردم، آدم‌ها نباید از تعریف خود پشیمان شوند.» که تلویحا به اظهارنظر مسعود فراستی اشاره دارد. گرچه پیش از صحبت‌های این منتقد، فضای انتقادی علیه حضور نوید محمدزاده در تبلیغات، وجود داشت اما انگار واکنش مسعود فراستی باعث شده که این بازیگر تصمیم بگیرد رسما درباره این موضوع صحبت کند و مصاحبه کوتاهی با فریدون جیرانی داشته باشد.

این یعنی جهان سوم؟
همیشه فعالیت‌های حرفه‌ای و حتی شخصی چهره‌های شناخته‌شده، زیر ذره‌بین بوده و واکنش‌های موافق و مخالف زیادی را برانگیخته است، این اتفاق برای همه چهره‌ها رخ می‌دهد و نوید محمدزاده هم از این قاعده مستثنا نیست، بنابراین طبیعی است که تصمیم جدید او برای حضور در عرصه تبلیغات واکنش‌هایی انتقادی به دنبال داشته باشد. این بازیگر در صحبت‌های خود در برنامه «کافه آپارات»، تبعیض قائل شدن میان بازیگران ایرانی با خارجی را مربوط به جهان سوم دانسته و گفته است که چرا راجع به فعالیت تبلیغاتی دیگر بازیگران انتقاد نشده است! گذشته از این که انتقادها درباره فعالیت تبلیغاتی یک بازیگر اتفاق تازه‌ای نیست که فقط برای نوید محمدزاده افتاده باشد، شاید واکنش‌های منفی منتقدان بیشتر از این که به تفکر جهان سومی مربوط باشد، به علت حضور زودهنگام نوید محمدزاده در روزهای اوج شهرتش در سینما باشد و حضور او در تبلیغ محصولی مانند آب میوه، آن‌ها را غافلگیر کرده باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها