رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379827

ارزشمندترین بازیکنان لیگ هجدهم +جدول

ساعت24-هفته چهارم بازی های لیگ برتر به انجام رسید و ستاره ها برای تیم هایشان به میدان رفتند اما در میان همه آنها یک نام ناشناس توانست خود را به صدر جدول ارزشمندترین ها برساند.

بازیکنان حاضر در تیم های لیگ برتری آرام آرام به فرم ایده آل خود نزدیک می شوند تا ضمن موثر بودن برای تیم ها، نگاه سرمربی تیم ملی را نیز به خود جلب کنند تا شاید شرایطی برای حضور آنها در جام ملت های آسیا فراهم شود. نکته جالب در این باره اینکه در هفته هایی که موتور بازیکنان کم کم در حال روشن شدن است یک مهاجم کم نام و نشان توانست با جسارت زیاد خود را به همه بشناساند. وحید خشتان در صورتی که همین رویه را ادامه بدهد قطعا حضور خود در تیمی مهمتر از استقلال خوزستان را بیمه کرده است.


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هجدهم همراه ما باشید:


• صدرنشین – وحید خشتان از استقلال خوزستان با 4 امتیاز

به نوعی می توان گفت عصاره تیم جنوبی حاضر در لیگ هجدهم بازیکنی به نام وحید خشتان است. این مهاجم که خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شد در چهار بازی ابتدایی لیگ تمام گل های تیمش را به ثمر برساند. استقلالی های خوزستان در این بازی ها تاکنون توانسته 4 گل زده در جدول ثبت کند که هر 4 گل توسط خشتان به ثمر رسیده است. این مهاجم با این تعداد گل در حال حاضر در صدر بهترین گلزنان لیگ هجدهم نیز قرار گرفته است.


• سیامک نعمتی(پرسپولیس)، حسن بیت سعید(فولاد خوزستان)، حسین ابراهیمی(سپیدرود) با 3 امتیاز

سیامک نعمتی با تغییر تحولاتی که در جمع پرسپولیسی ها اتفاق افتاده است توانست خود را به عنوان یکی از بازیکنان مهم برانکو وارد ترکیب ثابت کند. البته سیامک تاکنون توانسته از این اتفاق به خوبی استفاده کند تا شاید تا پایان فصل خود را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس نگه دارد. او در بازی های این فصل موفق شده دو گل برای سرخ پوشان به ثمر برساند و یک پنالتی منجر به گل نیز به دست بیاورد.

حسن بیت سعید که پس از حضور در پایتخت، از فرم همیشگی خود دور شده بود از میانه های لیگ قبلی و با بازگشت مجدد به اهواز توانست خود را احیا کند. او پس از گل های فراوانی که در نیم فصل دوم برای سرخ پوشان اهوازی به ثمر رسانده بود این روزها نیز برگ برنده این تیم و سرمربی اش محسوب می شود. بیت سعید در چهار دیدار ابتدایی لیگ توانسته دو بار گلزنی کند و یک پنالتی منجر به گل نیز به دست بیاورد.

حسین ابراهیمی را بدون تردید می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان لیگ دانست. او که به مانند فصل گذشته برای تیمش گلزنی می کند و موثر واقع می شود اما شرایط اسفناک تیم مانع از نتیجه گیری می شود تا بدین ترتیب عملکرد بازیکنانی مانند ابراهیمی نیزبه چشم نیاید. این مهاجم باتجربه سپیدرودی ها که پیش از این برای تیم هایی همچون نفت تهران، فولاد خوزستان، ماشین سازی تبریز و ... به میدان رفته، تاکنون توانسته دو گل و یک پنالتی منجر به گل برای تیمش به دست بیاورد.


• یونس شاکری(پدیده)، مهرداد محمدی(سپاهان)، ساسان انصاری(سپاهان) با 3 امتیاز

یونس شاکری لیگ هجدهم را کاملا آماده و با انگیزه آغاز کرده است. او که گویی برای بازی های این فصل احیا شده باشد هر زمانی که به دستور گل محمدی وارد میدان می شود یک حرکت مفید و البته امتیاز آور برای تیمش انجام می دهد. این مهاجم در مدت زمان کمی که برای پدیده به میدان رفته موفق شده دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز مهیا کند.

مهرداد محمدی بدون تردید یکی از جذاب ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر است. مهرداد که در سومین فصل حضور خود در اصفهان و تیم سپاهان به سر می برد تا بازی های هفته چهارم توانسته نظر مثبت کادر فنی را به خود اختصاص دهد. او که زننده یکی از گل های دربی اصفهان بود در بازی هایی که برای زردپوشان به میدان رفته موفق شده دو بار گلزنی کند و یک بار نیز با پاس خود مقدمات گلزنی سایر همبازیان خود را فراهم کند.

ساسان انصاری را باید از آن جمله فوتبالیست هایی دانست که انتخاب های درست توانسته خود را به عنوان یکی از خوب های لیگ ایران معرفی کند. او که پس از چهار هفته و با ناکامی پرسپولیس را ترک کرد پس از حضور در فولاد نشان داد ماشین گلزنی خود را به کار انداخته و از آن پس نیز در جمع سپاهانی ها از پس وظایف محوله به خود برآمده تا در دومین سال حضور در این بتواند یکی از عوامل نتیجه گیری زردپوشان لقب بگیرد. ساسان تاکنون توانسته دو گل و یک پاس گل برای تیمش به ثبت برساند.


• محمد ایرانپوریان(سپاهان)، سیدمحمد حسینی(ذوب آهن) با 3 امتیاز

محمد ایرانپوریان که سال ها در تراکتورسازی به عنوان یک بازیکن گلساز و البته مدافع گلزن خود را معرفی کرده بود با پیوستن به جمع سپاهانی ها به همین روند خود ادامه داد و علیرغم اینکه خیلی از ناکامی او در سپاهان می گفتند او توانست نشان دهد با همان کیفیت همیشگی پا به دیار نصف جهان گذاشته است. ایرانپوریان در بازی های سپاهانی ها در این لیگ یک بار توانسته گلزنی کند و دو بار نیز با پاس های زیبای خود مقدمات گلزنی تیم را فراهم آورد.

سیدمحمد حسینی بدون تردید یکی از بهترین های لیگ هجدهم تا پایان بازی های هفته چهارم محسوب می شود. او در دیدارای ابتدایی ذوبی ها همه کار برای تیمش کرد و توانست با بازی های خوب خود همه فوتبالی ها را به خود امیدوار نگه دارد. حسینی در دو دیدار ابتدایی ذوبی ها موفق شد با دو پاس گل برای تیمش امتیاز بیاورد و در دربی اخیر نیز یک بار دروازه سپاهانی ها را باز کند هرچند این گل در نهایت سودی برای ذوبی ها نداشت.


• شرح جدول

بازیکنان به ازای به ثمر رساندن هر گل و یا ارسال هر پاس گل، یک امتیاز مثبت به دست می آورند. بازیکنانی که پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن آن، یک امتیاز و در صورت از دست رفتن نیز نیم امتیاز به امتیازات خود اضافه می کنند.

منبع: ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها