رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387978

حمل مار با ساک دستی در داخل هواپیما!

ساعت 24- مسافری که تعدادی مار را در داخل ساک دستی خود در هواپیما جاساز کرده بود خبرساز شد.

style="text-align:justify">مسافری که با به همراه داشتن تعدادی مار از شهر دوسلدورف آلمان به مسکوی روسیه با هواپیما پرواز کرده بود در فرودگاه توسط ماموران بازداشت شد. بنا به گزارش RP Online ماموران فرودگاه مسکو در داخل ساک این مرد تعداد 20 عدد مار زنده پیدا کردند. آژانس حفاظت از محیط زیست مسکو روز سه شنبه اعلام کرد این مرد این مارها را در حالی که در داخل یک ساک دستی کوچک قرار داده و جاساز کرده بود از دوسلدورف آلمان به روسیه پرواز می کرد. پس از بررسی های اولیه توسط ماموران، این مرد ادعا کرد این مارهای غیر سمی را از فروشگاهی در آلمان خریداری کرده است و از غیرقانونی بودن حمل آن در داخل هواپیما بی اطلاع بوده است.

از آنجا که این مسافر دارای مدارک مستند در مورد ادعای خود نبود ماموران این مارها را به قرنطینه فرودگاه مسکو منتقل کردند. سخنگوی این فرودگاه در این باره گفت که حمل مار در ساک دستی غیرقانونی نیست اما مسافر باید مدارک مورد نیاز پیش از حمل مار را تهیه کند. بنا به گزارش این روزنامه برای حمل بار به روسیه مسافران همچنین نیاز به مدارک دیگری از جمله تاییدیه دامپزشکی دارند.

این نخستین بار نیست که اثاث و بار مسافران هواپیما خبرساز می شود. ماه گذشته نیز یک مسافر در فرودگاه برلین آلمان در حالی که یک کیف مملو از وسایل غیرمجاز را به همراه داشت خبرساز شد. ماموران فرودگاه که به ساک بزرگ این مسافر مشکوک شده بودند پرس و جوهای اولیه در خصوص نوع بار در حال حمل بوسیله این ساک را آغاز کردند. در حالی که این مسافر از صحبت در مورد محتویات ساک طفره می رفت ماموران با بررسی های بیشتر تعدادی وسایل غیرمجاز را در داخل ساک کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها