رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410310

مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی

ساعت24-رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد و به رانندگان توصیه کرد تا قبل از آغاز سفر از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به پدیده‌های جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی اظهار کرد:‌ در حال حاضر شاهد مه گرفتگی در اکثر محورهای استان خوزستان، محورهای کرمانشاه-اسلام‌آباد و حمیل-سیمره در استان کرمانشاه، محور بجنور-آشخانه در استان خراسان شمالی هستیم و در همین راستا به رانندگان تاکید می‌شود قبل از آغاز سفر از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنیم و تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشیم.

وی در ادامه از مسدود بودن ۱۱محور خبر داد و گفت: محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور املش-اتاق ور محدوده پل کیازنی در استان گیلان، محور پونل-خلخال در استان گیلان، محورهمدان-تویسرکان در استان همدان، محور سی سخت -پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور فرعی سرو آباد-پاوه در استان کردستان، محور تنکابن فرعی توکله در استان مازندران، محور چمستان فرعی در کاپی در استان مازندران،‌ محور امیدیه دیلم در استان خوزستان، محور ایلام-مهران در استان ایلام همچنان از چند روز پیش تا کنون مسدود هستند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی ورودی‌های شهر تهران گفت: هم اکنون ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فدریس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها