رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410638

تحصیل در کانادا بدون داشتن مدرک زبان تضمینی

رپورتاژ آگهی / تحصیل در کانادا آن هم بدون داشتن مدرک زبان یک امر سخت اما شدنی است.

داشتن مدرک زبان به یک کابوس بزرگ برای افرادی تبدیل شده است که قصد مهاجرت به کانادا برای ادامه تحصیل را دارند. بعضا تعدادی از افراد، زبان را در حد مکالمه های روزمره بلدند اما گذراندن آزمون های زبان پیچیده و سنگین، آنها را خسته کرده است.

تحصیل در کانادا

بسیاری از دانشگاه های کانادا در هنگام پذیرش دانشجو، یکی از شرایط را داشتن مدرک زبان معتبر انگلیسی یا فرانسوی قرار می دهند. اما در برخی موارد دانشگاه بدون داشتن مدرک زبان نیز دانشجو را پذیرش می کند، با این شرط که پس از حضور دانشجو در دانشگاه، از او یک تست زبان گرفته شود و اگر نیاز به کلاس داشته باشد، کلاس زبان برای او تشکیل داده می شود

.

اما نکته قابل توجه آن است که داشتن مدرک زبان در هنگام درخواست برای تحصیل در دانشگاه، برای شما یک امتیاز محسوب می شود. بنابراین توصیه می شود که اگر وقت کافی دارید و زبان انگلیسی یا فرانسوی شما نیز در حد متوسط است، مدرک زبان معتبری مانند آیلتس را دریافت کنید. دریافت ویزا برای تحصیل در کانادا ، اقامت شما را محدود به داشتن مدرک زبان توسط کلاس ارائه شده توسط دانشگاه یا تاییدیه دانشگاه می کند. اگر قصد اقامت پس از تحصیل در کانادا را دارید، بهتر است برای دریافت مدرک زبان معتبر خود اقدام کنید.

آیا امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان برای همه دانشگاه ها فراهم است؟

باید بدانید که دانشگاه های معتبر کانادا همانند UBC و کلگری برای پذیرش دانشجو نیازمند مدرک زبان معتبر هستند. اما برخی از دانشگاه ها که عمدتا تحصیلات به صورت آکادمیک ندارند و صرفاً جهت گذراندن دوره و ورود به بازار کار هستند، امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان را برای شما فراهم می کنند. این دوره ها مدت زمان کوتاهی همچون دوره های ۶ ماهه یا یکساله هستند.

همچنین اگر شما ۴ سال در یکی از مدارس کانادا که زبان اصلی آنها انگلیسی است، تحصیل کرده باشید، تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان برای شما امکان پذیر است. همچنین دوره هایی تحت عنوان Pathway برگزار می شود که در قالب دوره های ۶ ماهه و یکساله است. این دوره ها برای آمادگی افراد برای حضور در دانشگاه ها و با هدف تقویت زبان انگلیسی در زمینه تحصیلی فرد انجام می گیرد.

اسامی دانشگاه های کانادا برای تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان

امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان توسط دانشگاه های زیر فراهم شده است:

دانشگاه Carleton کانادا

دانشگاه Winnipeg کانادا

دانشگاه Regina کانادا

دانشگاه Memorial کانادا

دانشگاه Concordia کانادا

موسسه nclc با داشتن مجوز و پروانه رسمی در خصوص مشاوره و امور مهاجرت تخصصی ترین خدمات حقوقی و مشاوره را در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می نماید .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها