رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 413467

محکومیت یک سال حبس برای تولیدکننده عسل تقلبی

ساعت 24- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال وصول گزارش‌هایی مبنی بر تولید عسل تقلبی در اردبیل در ماه‌های گذشته اقدامات برای شناسایی و کشف این کارگاه تولیدی عسل تقلبی در اردبیل انجام و توانستیم متهم این پرونده را دستگیر کنیم.

style="text-align:justify"> ناصر عتباتی با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهم مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای اردبیل گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده حکم یک سال حبس تولیدکننده عسل تقلبی قطعی و برای اجرا به دادسرای اردبیل ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضا با فعالیت‌هایی که بهداشت عمومی را به خطر اندازد خبر داد و افزود: رسیدگی‌های لازم و قانونی به تخلف افراد دخیل در این حوزه در اسرع وقت با شناسایی اولیه چنین فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

عتباتی در مورد فعالیت باند کلاهبرداری با استفاده از تصادفات صوری و ساختگی در اردبیل بیان کرد: اعضای این باند که متشکل از 10 نفر بوده با صحنه‌سازی و تصادفات ساختگی اعم از خسارتی و جرحی مبالغ قابل توجهی از بیمه دریافت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: برای اعضای این باند کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه ارسال شده که رسیدگی‌های لازم به تخلفات این افراد در اولویت بوده و برخوردهای قانونی بدون هیچ گونه چشمداشتی با آنها انجام می‌شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها