رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419633

دستگیری خرده فروش موادمخدر شرق پایتخت

ساعت 24- سرهنگ تیموری از دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر و کشف یک کیلوگرم تریاک از وی در شرق تهران خبر داد.

style="text-align:justify">سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران تجسس این کلانتری پیرامون فعالیت‌های مجرمانه یک توزیع کننده موادمخدر در یک منزل مجردی در خیابان پرستار، تیمی از مأموران مبارزه با موادمخدر این کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک توزیع کننده سابقه‌دار موادمخدر، در مخفیگاه خود ضمن نگهداری از انواع موادمخدر، اقدام به توزیع و خرده فروشی کرده که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی کسبه محل منجر شده است.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد با بیان اینکه تیمی از مأموران این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند، تصریح کرد: طی یک اقدام ضربتی، در حالی که متهم سعی داشت از راه پشت بام خانه‌اش فرار کند، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.

سرهنگ تیموری خاطرنشان کرد: متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر توزیع موادمخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها