رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425518

ضرر 30 میلیارد دلاری قاچاق به کشور

ساعت24 -نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلاری کالا به کشور موجب بیکاری جوانان شده است که امروزه ما شاهد بیکاری بیش از چهار میلیون نفر از جوانان کشورمان هستیم.

کشف کالاهای قاچاق
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلاری کالا به کشور موجب بیکاری جوانان شده است که امروزه ما شاهد بیکاری بیش از چهار میلیون نفر از جوانان کشورمان هستیم.

بشیر خالقی نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم تنها با اتحاد و همدلی بین قوای سه‌گانه محقق می‌شود و لازم است تا هر سه قوه در راستای مقابله با عوامل گرانی و بیکاری اتحاد لازم را داشته باشند.

وی افزود: مشکلات معیشتی امروز مردم ما تنها به خاطر تحریم نیست بلکه مشکلات دیگری در داخل وجود دارد که موجب ایجاد تورم می‌شود.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و کشورهای امثال آن گرگ هستند و گرگ را هم نمی‌شود تربیت کرد و از یک کشور گرگ صفت انتظاری جز این نمی‌توان داشت که با کشور ما دشمنی کند.

خالقی خاطرنشان کرد: امروز ما در کشور با پدیده‌هایی همچون رانت‌خواری، قاچاق، دزدی و... مواجهیم که هیچ ربطی به تحریم ندارد و باید در داخل با آن مقابله و مبارزه کرد و این مسئله وحدت بین قوا را می‌طلبد.

وی در پایان گفت: ما شاهد قاچاق به کشور به میزان ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار هستیم که این پدیده موجب بیکار شدن جوانان ما در کشور شده است و امروز بیش از چهار میلیون نفر از جوانان کشور بیکار هستند.


منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها