رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425833

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی:

تماشاگران تراکتورسازی گل کاشتند

ساعت 24-بهترین مربی سال آذربایجان‌شرقی در رده بزرگسالان گفت: برندگان واقعی بازی تراکتورسازی با استقلال، تماشاگران تبریزی بودند.

style="text-align:justify">علی ابراهیمیان اظهار داشت: به نظر من تراکتورسازی و استقلال نیمه نخست بازی پایاپایی را ارائه کردند و تقریبا در نیمه اول هیچ فرصت گلزنی نداشتند.

وی گفت: نیمه دوم تراکتورسازی بازی را در دست گرفته و با سبک بازی خود استقلال را تحت فشار قرار داده و برتری خود را به استقلال تحمیل کرد و استقلال تهران در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت.

بازیکن سابق ماشین‌سازی تبریز گفت: بازیکنان تیم تراکتورسازی برعکس بازی با نساجی، هیچ اشتباهی نداشته و همه وظایف خود را به خوبی انجام داده به نظر من حاج‌صفی بهترین بازیکن میدان بود و همه کار کرد و گل تراکتورسازی نیز با اشتباه بازیکن استقلال و تیزهوشی حاج‌صفی به دست آمده و وی با پاس عالی اشکان را صاحب توپ کرده و دژاگه با یک ضربه عالی گل برتری تراکتورسازی را به ثمر رساند.

ابراهیمیان تصریح کرد: تراکتورسازی بعد از گل به خوبی توانست بازی را کنترل کند و 3 امتیاز حساس این بازی را کسب کرد.

مهاجم سابق تیم ملی امید ایران افزود: به نظر من تراکتورسازی باید از استوکس بیشتر استفاده کند، چون قابلیت زیادی دارد و به نظر من به وی کم توپ می‌رسد و وینگرهای تیم باید وی را بیشتر صاحب موقعیت نمایند.

وی گفت: من هم همانند هواداران تیم تراکتورسازی از برد این تیم برابر استقلال لذت برده و زمان قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر فرا رسیده و از هواداران تیم تراکتورسازی هم باید قدردانی کرد که گل کاشته و حمایت همه جانبه از تیم خود نمودند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها