رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426015

مثل بقیه پیشکسوتان عملکرد بودیمیر را نپسندیدم

ساعت24-مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان جدید زمانی برای به دست آوردن هماهنگی با سایر یاران تیم در اختیار ندارند.

سهراب انتظاری که چند سالی در نوک پیکان خط حمله پرسپولیسی‌ها به میدان می‌رفت، در خصوص وضعیت بازیکنان جدید این تیم که بیشتر در فاز تهاجمی جذب شده اند، گفت: «کیفیت این بازیکنان با توجه به کارنامه‌ای که دارند، مشخصا بالاست و نمی‌توانیم در این مورد صحبت خاصی داشته باشیم، اما نکته مهم اینجاست که آن‌ها نیاز به هماهنگی دارند در حالی که تیم بزرگی مثل پرسپولیس، زمان و فضایی به بازیکنان جدید نمی‌دهد که آن‌ها بخواهند در طولانی مدت، با دیگران هماهنگ شوند.»


انتظاری در مورد عملکرد ماریو بودیمیر مهاجم کروات سرخپوشان اضافه کرد: «من مدل فوتبالی که این بازیکن مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشت را نپسندیدم و فکر می‌کنم عملکرد او از نگاه سایر پیشکسوتان هم بدون ایراد نبود. بالاخره بازیکن خارجی وقتی به ایران می‌آید، باید با خیلی از مسائل آشنا شود. بودیمیر قد بلندی دارد که بعدا به کار تیم خواهد آمد، اما برای رسیدن به بهترین شرایط ممکن، باید از فرصت‌های کوچک خود بهترین استفاده را ببرد. بازی با استقلال خوزستان برایش بهترین زمان ممکن بود تا با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد یا با زدن گل، از زیر فشارها خلاص شود که این طور نشد.»


او در نهایت گفت: «مطمئنا پرسپولیس در این فصل نیز، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و جنگ را تا پایان ادامه می‌دهد، ولی بازیکنان این تیم باید حواس شان باشد که از این به بعد، هر بازی شبیه به یک فینال است و نباید هیچ دیداری را از دست بدهند. امیدوارم پرسپولیس با عبور از پدیده، در جام حذفی نیز مثل لیگ، برای خودش شانس‌های قهرمانی ایجاد کند.»

خبرورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها