رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 426040

مشاوره خانواده گروه مالیم

علی ناییج و سید محسن محسن موسوی موسسین گروه مشاوره مالیم که در زمینه خانواده-تحصیلی –حقوقی حوزه فعالیت این گروه می باشد(malim group) . مشاوره از کلمه مشورت کردن می آید. مشورت کردن بین دو فرد کاملا عادی صورت می گیرد ولی مشاوره به اطلاعات گرفتن فرد عادی یا همان مراجعه کننده از فردی متخصص در آن زمینه می گویند.

img alt="" height="222" src="https://www.saat24.news/d/2019/02/17/0/423585.png" width="624" />

مشاور کیست؟

مشاوره خانواده فردی دارای تخصص در یکی از زمینه های روحی و روانی است و با قدرت استدلال و تفکر خود و فن بیان خود افراد را در مشکلاتشان یاری می کند. فرد عادی دارای مشکل وقتی که می بیند در زمینه ای به مشکل برخورده است که در آن اطلاعات کافی ندارد و نمی تواند به تنهایی آن مشکل را بر طرف کند باید به یک مشاور مراجعه کند. درواقع مشاور در جهت بهبود مشکلات روحی و روانی و رفتاری به افراد کمک می کند.

اهمیت مشاوره در خانواده

باید پذیرفت که برای همه خانواده ها دوران سخت و طاقت فرسا پیش می آید که کانون گرم خانواده را تهدید می کند و افراد را تحت فشار قرار می دهد. همه خانواده ها کم و بیش دارای مشکلات فراوان می شوند و نیازمند به فردی می شوند که خانواده آنها را از این بحران نجات دهد و در حل مشکلاتشان آنها را یاری کند. امروزه تداوم خانواده ها کاهش یافته و پایداری آنها کم شده است . مشاوره ازدواج تلفنی که امروزه درخانواده های زیادی مشاهده شده که بعد از چند سال افراد خانواده نمی توانند یکدیگر را درک کنند و این امر سبب فاصله گرفتن افراد خانواده و از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده می شود یا باعث دعوا و مشاجره بین افراد خانواده می شود که در این صورت محیط خانواده به محیطی پر از تشنج تبدیل می شود و در نتیجه منجر به جدایی طرفین می شود . امروزه برای کاهش آمار طلاق و از هم پاشیده شدن خانواده ها جامعه نیازمند مشاوران خانواده است و همین امر نقش مشاوران را در خانواده پر رنگ می کند.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی یکی از درست ترین شیوه ها برای حل مسئل و مشکلات موجود است. مشاوره های خانواده با به کارگیری شیوه های صحیح حل مسائل و ریشه یابی مشکلات، در صدد حل تنش های ایجاده شده و بهبود وضعیت خانواده برمی آیند. مشاوره خانواده تلفنی رایگان به همین دلیل توصیه می شود قبل از هر اقدام خودسرانه ای که می تواند مشکلات را پیچیده تر کند، به مشاوره های خانواده مراجعه کرده و مشورت های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره خانواده!!

در گذشته مردم برای حل مشکلات خود به بزرگترهای فامیل و خانواده مراجعه می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وسیع تر شدن دامنه ارتباطات مردم و پیچیده شدن زندگی مردم، نه تنها مشورت گرفتن از بزرگترهای فامیل فایده ندارد بلکه به دلیل نداشتن تخصص علمی و کافی در این زمینه می تواند مشکلات را پیجیده تر و غیرقابل حل سازد.با مراجعه به مشاورران خانواده که دارای تخصص علمی بالا و مهارت کافی هستند می توان خیلی ساده در طی یک جلسه ویا چند جلسه به صورت حضوری یا غیر حضوری به صورت تلفنی و رایگان مشورت های لازم را گرفته و آرامش را محیط امن خانه و خانواده برگرداند.

مشاوران خانواده دارای:

· مدارک علمی و تخصصی بالا

· مهارت ارتباطات اجتماعی قوی

· قابل اعتماد و اطمینان و رازدار مشکلات مراجعه کنندگان

· مهارت تجزیه و تحلیل و استدلال مباحث ومشکلات

برای دریافت مشاوره کافی است با ما تماس بگیرید.برداشته شده است سایت مالیم گروه.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها