رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426345

حذف بازی «دفاع مقدس» از گوگل پلی استور

ساعت 24- فروشگاه اندروید شرکت گوگل موسوم به «گوگل پلی استور» بازی «دفاع مقدس» ساخت واحد رسانه‌های الکترونیک حزب‌الله لبنان را حذف کرد.

div>

به گزارش پایگاه خبری العهد، فروشگاه اندروید شرکت گوگل، موسوم به «گوگل پلی استور» به تازگی یک بازی موسوم به «دفاع مقدس» را از سری برنامه های خود حذف کرد؛ اقدامی که به باور برخی از کارشناسان، نمایانگر میزان هماهنگی این شرکت با سیاست های آمریکا در خصوص این چنین بازی هایی است.

حسن علام، مدیر پروژه بازی دفاع مقدس اعلام کرد تیم کاری وی بازی را در سال گذشته میلادی در پلی استور آپلود کرد؛ با وجود آنکه هر لحظه انتظار داشت به دلیل هجمه‌ای که علیه حزب الله لبنان به راه افتاده، این بازی توقیف شود.

وی در ادامه افزود: در تاریخ ۲۵ ژانویه سال جاری میلادی بازی برای نخستین بار و با وجود تعداد بالای دانلود، حذف شد؛ اما تیم کاری اقدام به آپلود دوباره بازی در ۲۸‌ام همان ماه از حساب کاربری دیگری کرد که باز هم گوگل پلی آن را حذف کرد.

مدیر پروژه بازی اندرویدی دفاع مقدس گفت: حذف بازی دفاع مقدس، نتیجه ترس دشمنان از آن است؛ چرا که این بازی، ابزاری برای مقابله با فرهنگ متوحشی است که بازارهای ما را با بازی های به دور از احساس و تعلق غربی درنوردیده است. بازی دفاع مقدس، به منزله درود و تحیت به ارواح شهدا و خانواده هایشان و نیز مجروحان است.

حسن علام همچنین گفت این بازی بخاطر آن حذف شد که در فضای مقاومت نسلی را می پروراند که تاریخ خود را حفظ می کند و این همان چیزی است که دشمنان مقاومت آن را نمی خواهند. این بازی همچنان در پایگاه رسمی این گروه در اینترنت موجود است و کاربران می توانند نسخه عربی و انگلیسی آن را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها