رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427071

گل‌محمدی: دیدار با سپیدرود، بازی انگیزه‌هاست

ساعت24-سرمربی پدیده از آمادگی تیمش برابر سپیدرود برای دیدار فردا دو تیم خبر داد.

یحیی گل‌محمدی بعد از پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر سپیدرود اظهار کرد: هر بازی در لیگ برای ما تا انتها حکم فینال را دارد. هر بازی برای ما مهم است و به دنبال ۳ امتیاز هستیم. سپیدرود با انگیزه زیادی به مصاف پدیده شهر خودرو می‌آید زیرا نیاز مبرمی به امتیاز دارد. از این سو ما هم می‌خواهیم جز تیم‌های بالای جدول بمانیم. بازی فردا بازی انگیزه‌هاست و زیبا خواهد شد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم، هرچند کار سختی است و سپیدرود از بازیکنان تهاجمی خیلی خوبی سود می‌برد. باید بازیکنان این تیم را در ضد حملات کنترل کنیم تا از خطر این تیم بکاهیم. باید خیلی مراقب این وضعیت باشیم، ضمن این که امیدوارم از حمایت هواداران نیز همچون گذشته بهره‌مند بشویم.

وی درباره مخالفت سازمان لیگ بابت به تعویق افتادن بازی پدیده شهر خودرو و سپیدرود گفت: فکر می‌کنم می‌شد این بازی یک روز دیرتر برگزار شود. علاوه بر فشار بدنی فکر می‌کنم این تبعیض بیش‌تر از هر مسأله‌ای ما را آزار می‌دهد. امیدوارم نگاه‌ها تغییر کند، البته به شرایط عادت کرده‌ایم و با همه این تفاسیر می‌جنگیم و به امتیاز می‌رسیم.
گل‌محمدی درباره مصاحبه وطنخواه، مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو و حمایت از بازیکنان پدیده شهر خودرو و کادر فنی این تیم گفت: از ایشان ممنونم. سختی‌های زیادی را از ابتدای لیگ تحمل کردیم تا به اینجا رسیدیم. همدلی و اتحاد را به معنای واقعی کلمه یاد گرفته‌ایم و ثابت کرده‌ایم که مرد روزهای سختیم. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه هم دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی پدیده شهر خودرو درباره احتمال برنامه‌ریزی تهاجمی سپیدرود برای تقابل با نماینده خراسان گفت: از برنامه‌ریزی این تیم خبر ندارم، نمی‌دانم چه برنامه‌ای برای فردا دارند اما باید مواظب ضدحملات حریف باشیم. در هفته‌های اخیر بازی‌های سختی داشتیم. ۲ بازی با پرسپولیس در آزادی فشار زیادی به تیم وارد کرد. راهی را شروع کرده‌ایم تا فوتبال مشهد صاحب یک باشگاه حرفه‌یی شود، در این راه نتایج خوبی هم تاکنون کسب کرده‌ایم که کسی انتظار نداشت. چه کسی توقع داشت جزو سه تیم بالانشین جدول باشیم؟ دلیل این نتایج غیرت بازیکنان، حمایت هواداران و تلاش مدیران بوده است. از همه اما خواهش می‌کنم که انتظارات بر اساس منطق باشد. امکانات و هزینه کرد ما قابل مقایسه با سپاهان، تراکتور و بقیه رقبا نیست. متأسفانه حتی برای زمین تمرین امروزمان هم مشکل داشتیم و دست آخر باید به زمین منزل‌آباد برویم که از کیفیت خوبی برخوردار نیست، اما با غیرت بازیکنانم و همدلی تلاش می‌کنیم تا این نتایج استمرار یابد.

او تاکید کرد: برخی که در نیم‌فصل نخست، وقتی صدرنشین بودیم صدای‌شان در نمی‌آمد، امروز خط می‌دهند و خط می‌گیرند که البته برای ما شناخته شده هستند. با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم هرچند شرایط سخت است. قیمت ۲ بازیکن تیم‌های بالای جدولی، به اندازه کل بودجه باشگاه ماست. با همه این مشکلات تلاش می‌کنیم تا مقابل هواداران روسفید باشیم.
سرمربی پدیده شهر خودرو درباره غایبان تیمش گفت: فقط سینا زامهران را به واسطه واقعه تلخی که رقم خورده، در اختیار نداریم. بقیه بازیکنانم سرحال و آماده‌اند. من به زامهران بخاطر از دست دادن مادرش تسلیت می‌گویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها