رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427099

سارقان خشن گوهردشت دستگیر شدند

ساعت 24- رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه سارق کیف قاپ حرفه‌ای با ۴۰ فقره کیف قاپی با خودرو خبر داد و گفت: این افراد در یکی از سرقت‌های خود با خودرو پراید، یک خانم را چندین متر بر روی زمین کشیده بودند.

div>

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع یک فقره کیف قاپی توسط یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ در منطقه رجایی شهر کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: چند روز گذشته نیز در فضای مجازی کلیپی مبنی بر کیف قاپی توسط یک دستگاه خودرو از یک خانم منتشر شد که پس از سرقت وی را چندین متر با خود کشیده و این خانم به شدت مجروح می‌شود پخش شد که پلیس نیز بلافاصله عملیات شناسایی سرنشینان خودرو را آغاز کرد.

این مقام انتظامی نشان کرد: در تحقیقات ویژه پلیس مشخص شد که خودرو پراید سرقتی بوده و سارقان پس از رها کردن این خودرو پراید با خودروی سمند سرقت شده دیگر به اقدامات مجرمانه خود ادامه دادند.

سرهنگ نادر بیگی افزود: با انجام کار اطلاعاتی سه سارق دستگیر و در بازجویی‌ها اذعان کردند که توسط سه خودروی سرقتی پراید مشکی، پراید سفید و سمند اقدام به سرقت کیف دستی خانم‌ها می‌کردند.

وی گفت: با دستور دادستان استان البرز تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر تا چنانچه شهروندان با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت به پلیس آگاهی استان البرز به آدرس میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اینکه بیشترین طعمه این سارقان خانم‌ها هستند، از عموم شهروندان خواست که مراقب کیف دستی خودهنگام عبور از خیابان باشند و از حمل پول زیاد و اشیای قیمتی خودداری کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها