رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427208

چرا کنسرت هوروش‌بند لغو شد؟

ساعت24-سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه درباره لغو کنسرت هوروش‌بند گفت: وجود گروه‌های بی‌شناسنامه و تجمع آن‌ها، علت لغو برگزاری کنسرت اخیر در شهرستان فیروزه بود.

ابوالفضل حکیم‌پور، سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه بیان کرد: تمام مجوزها از دستگاه‌های مختلف و امنیتی برای برگزاری این کنسرت اخذ شده بود، متأسفانه وجود گروه‌های بی‌شناسنامه و خودسر و تجمع آن‌ها باعث نگرانی ما شد.


سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه ادامه داد: با تشخیص دادستانی شهر فیروزه و به علت جلوگیری از بروز مشکلات توسط این گروه‌ها مجبور به لغو کنسرت شدیم.

وی عنوان کرد: برخی از کانال‌های تلگرامی شروع به تفرقه افکنی میان دستگاه‌های اجرایی شهر فیروزه کرده بودند و از اتفاق پیش آمده سو استفاده می‌کردند به همین علت مجبور به دادن بیانیه در رابطه با این کانال‌های تلگرامی بودیم.

حکیم‌پور افزود: مبالغ دریافتی بلیط‌های کنسرت بازگردانده شده است. اکثر مردم به صورت اینترنتی بلیط تهیه کردند که مبالغ به همان شماره کارت‌هایی که خرید کرده بودند؛ بازگردانده شد کسانی که حضوری بلیط تهیه کردند نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز بلیط فروشی مبالغ خود را دریافت کنند.

وی گفت: در کشور ما برگزاری کنسرت غیرقانونی نیست و با اخذ مجوزهای لازم می‌توان کنسرت برگزار کرد. مردم ما مردمی با فرهنگ هستند و ما شاهد برگزاری کنسرت خواهیم بود؛ تنها دلیل لغو کنسرت اخیر جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی توسط گروه‌های بی‌شناسنامه بود و دلیل دیگری نداشت.

قرار بود کنسرت گروه هوروش‌بند، یکم اسفند ماه طی دو نوبت در مجتمع تفریحی فیروزه گشت برگزار شود که به دستور دادستانی این شهرستان لغو شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها