رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427581

شلیک مرگ به باجناق با دستور همسر

ساعت24 - مرد میانسال که با همدستی همسر و خواهرزنش سناریوی قتل باجناق خود را طراحی و اجرا کرده بود با ردیابی‌های پلیس دستگیر شد.

شلیک
div style="text-align:justify">

روزنامه ایران: مرد میانسال که با همدستی همسر و خواهرزنش سناریوی قتل باجناق خود را طراحی و اجرا کرده بود با ردیابی‌های پلیس دستگیر شد.

حدود 6 سال قبل رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت. اردیبهشت سال 91 مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از قتل دایی خود در خانه‌اش خبر داد. وی به مأموران گفت: امروز قرار بود دایی‌ام به‌همراه زن و بچه‌اش میهمان ما باشند. ظهر که زن دایی‌ام به همراه فرزندش به خانه آمد سراغ دایی را گرفتیم که گفت کمی دیرتر می‌آید اما وقتی ساعتی گذشت و خبری از وی نشد با او تماس گرفتیم که جواب نداد.

نگران شدیم و من برای اطلاع از وی به خانه شان در یوسف آباد رفتم. اما به محض ورود با جسد خونین دایی‌ام در سالن پذیرایی رو‌به‌رو شدم. همزمان با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پرونده‌ای در این یگان تشکیل و کارآگاهان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

با شروع تحقیقات از محل جنایت مشخص شد که مقتول با سلاح گرم و پس از برخورد گلوله به سرش در اتاق پذیرایی خانه‌اش به قتل رسیده و از آنجا که در خانه باز بوده و هیچ گونه آثار تخریبی وجود نداشت این ظن ایجاد شد که قتل از سوی فرد یا افرادی آشنا انجام گرفته است. در ادامه همسر وی اظهار داشت که از ماجرای قتل شوهرش خبر ندارد، اما زمانی که تحقیقات تخصصی از وی انجام شد کارآگاهان دریافتند که وی بارها به خاطر اختلاف با همسرش درگیری و نزاع داشته و خانواده‌اش نیز از این مسأله آگاه بودند.

بدین ترتیب پس از 6 سال همسر مقتول در تحقیقات تخصصی به مشارکت در قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: با همسرم اختلاف داشتم او مرد بداخلاقی بود و مرا کتک می‌زد. خواهرم و شوهرش از این ماجرا خبر داشتند. من از آنها کمک خواستم تا از این زندگی نجاتم دهند اما مراد - شوهر خواهرم- خودش اسلحه‌ای خرید و شوهرم را کشت.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ- در تشریح این خبر گفت: از آنجا که نازی، به حضور شوهر خواهرش به‌عنوان قاتل اصلی پرونده اشاره داشت کارآگاهان با کسب نیابت قضایی به شهر اصفهان اعزام و با همکاری کارآگاهان اداره آگاهی این شهر، موفق به دستگیری باجناق مقتول به‌نام (مراد) و همسرش شدند.

مراد و همسرش به آگاهی تهران بزرگ منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند اما منکر اتهامات وارده و اظهارات نازی شدند، اما در نهایت با ارائه مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به طراحی نقشه قتل باجناقش اعتراف کرد و گفت: چند سال نازی از بداخلاقی‌های شوهرش و فساد اخلاقی وی گله‌مند بوده و هر بار از من و خواهرش می‌خواسته که کسی را پیدا کنیم تا او را به قتل برسانند.

در نهایت خودم این وظیفه را بر عهده گرفته و یک هفته قبل از قتل، پس از تهیه سلاح گرم از شهرهای غربی کشور، از نازی خواستم که روز حادثه به بهانه‌ای از خانه بیرون رفته و در خانه را باز بگذارد. او نیز به بهانه صرف ناهار به خانه خواهر مقتول رفت تا ردی از خود به‌جا نگذارد، اما قبل از رفتن با آبمیوه حاوی قرص‌های خواب آور مقتول را بیهوش کرد به این ترتیب من با خیال راحت وارد خانه شده و با سلاح گرم به سر مقتول شلیک کردم و پس از قتل به اصفهان گریخته و سلاح را در رودخانه زاینده رود انداختم.

با اعترافات قاتل، تحقیقات از نازی و خواهرش انجام شد که در نهایت این دو نفر نیز به مشارکت در قتل اقرار کرده و با تشریح جزئیات ماجرا عنوان داشتند که در ماجرای قتل دخیل هستند. در حال حاضر پرونده در بازپرسی شعبه 4 ناحیه 27 تهران، در حال رسیدگی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها