رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427587

محاکمه جوانی که دلال ارز را کشت

ساعت24 - پسر جوان که به خاطر 3 میلیون تومان یک دلال ارز را به قتل رسانده پس از محاکمه در دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد اما توانست از خانواده مقتول رضایت بگیرد و از اعدام نجات پیدا کند.

محاکمه
div style="text-align:justify">

روزنامه ایران: پسر جوان که به خاطر 3 میلیون تومان یک دلال ارز را به قتل رسانده پس از محاکمه در دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد اما توانست از خانواده مقتول رضایت بگیرد و از اعدام نجات پیدا کند.

این جوان صبح دیروز از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت تا این بار از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

این جنایت سال 93 بدنبال درگیری دو جوان در ورامین اتفاق افتاد و با مرگ یکی از آنها به نام سعید عامل جنایت که وحید نام داشت خودش را به پلیس معرفی کرد.

صبح دیروز متهم که برای محاکمه از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شده بود در شرح ماجرا به قضات گفت: من فوق لیسانس رشته کشاورزی هستم وپدرو مادرم هم معلم هستند زمانی که دانشجو بودم سه میلیون تومان پول داشتم وچون قیمت ارز بالا و پایبن می‌رفت این پول را به یکی از دلالان ارز دادم تا دلار بخرد واز این طریق سودی عایدم شود اما این مرد حاضر به پرداخت سود نشد. روز حادثه به سراغش رفتم که با هم درگیر شدیم واو شروع به ناسزاگویی کرد اما چون خانواده آبروداری بودیم نتوانستم حرف‌هایش را تحمل کنم دهانش را بستم تا دیگر فحش ندهد اما چند لحظه بعد متوجه شدم دیگر تکان نمی‌خورد و خفه‌اش کرده ام.من از وقتی که بازداشت شده‌ام به زندانیان آموزش زبان انگلیسی می‌دهم و امیدوارم خداوند از گناهانم بگذرد.

در پایان محاکمه قضات دادگاه وارد شور شدند تا درباره متهم تصمیم بگیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها