رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433313

جزئیات مرگ نوجوان ۱۵ ساله اندیمشکی

ساعت24 - فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: نوجوان ۱۵ ساله اندیمشکی به دلیل استفاده از مواد محترقه غیر مجاز جان خود را از دست داد.

حادثه
style="text-align:right">فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: نوجوان ۱۵ ساله اندیمشکی به دلیل استفاده از مواد محترقه غیر مجاز جان خود را از دست داد.

محمد عزیزی بهترین راه برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال را آگاه ساختن جامعه از خطرات استفاده از مواد محترقه دانست و اظهار کرد: نظارت ویژه خانواده بر رفتار فرزندان در این روز و نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه عامل مهم در پیشگیری از سوانح و صحنه‌های دلخراش است.

وی افزود: استفاده از مواد محترقه غیرمجاز رفتاری پرخطر همراه با آسیب جدی و جبران‌ناپذیر در چهارشنبه آخر سال معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از ایجاد مصدومیت برای دو نوجوان در هنگام انتقال مواد محترقه با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و افزود: راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت از نواحی مختلف بدن بر اثر انفجار مواد محترقه به شدت مصدوم و به برای درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه ترک‌نشین موتورسیکلت که نوجوانی ۱۵ ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از این حادثه قربانی استفاده از مواد محترقه غیرمجاز شد.

عزیزی افزود: متأسفانه یک نوجوان ۱۵ ساله در اثر استفاده از مواد منفجره غیرمجاز در شهرستان اندیمشک دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

منبع:مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها