رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433738

بدترین خاطره استیلی از عید؛ مرگ برادر

ساعت24 -مدیر تیم امید ایران گفت: اولین جایی که بعد از عید می‌روم منزل مادرم است، چون ایشان برای من از هر کس دیگری مهم‌تر و با ارزش‌تر است.

حمید استیلی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی و مدیر تیم امید ایران در گفت‌وگویی نوروزی به این سؤالات پاسخ داد.


بهترین و بدترین عیدی که داشتید چه عیدی بوده؟
بدترین عید من به سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ عیدی که برادرم مسعود را بر سر سانحه رانندگی از دست دادم و خانواده‌ام عزادار شدند. در مورد بهترین عیدی‌ام هم باید بگویم عیدی که منتهی به جام جهانی ۹۸ بود یکی از بهترین اعیاد من بود. اردویی که در بروجرد و در رم هم داشتیم یکی از بهترین خاطرات حضورم در تیم ملی بود.

از اعیادی که در خارج از کشور داشتید حرف بزنید؟
در سنگاپور و در تیم گیلانک با رضایی‌منش و خاکپور با هم بودیم و عیدمان را در سنگاپور گرفتیم. عیدهای خارج از کشور حال و هوای خودش را دارد، چون بالاخره غربت است، اما ما سعی می‌کردیم به هر شکل ممکن بساط سفره هفت‌سین را مهیا کنیم و سنت خودمان را زنده نگه داریم.

در بین سین‌های سفره هفت‌سین کدام‌یک از سین‌ها را بیشتر دوست دارید؟
سمنو لذیذ و دوست‌داشتنی است و یکجورهایی نشانه صبر و استقامت است. من هم اصولاً آدمی صبور در زندگی‌ام هستم به همین دلیل جدا از طعم خوشمزه سمنو، همیشه از معنا و مفهوم سمنو هم لذت می‌برم.

بهترین و بیشترین عیدی‌ای که گرفتید مربوط به چه کسی بوده؟
من پدرم را در پنج‌سالگی از دست دادم به همین دلیل مادرم حق بزرگی بر گردن من و بقیه فرزندانش دارد؛ از همین‌رو من عیدی‌های مادرم را خیلی دوست دارم و با آن که مبلغ عیدی‌های مادرم زیاد نبود، اما همیشه برایم بهترین بوده است.

به دو فرزندتان چقدر عیدی می‌دهید؟
من به دو دخترم خوب عیدی می‌دهم، اما همسرم هم از لای قرآن همیشه به دو دخترم جداگانه عیدی می‌دهد.

اولین جایی که برای عیددیدنی می‌روید منزل چه شخصی است؟
اولین جایی که بعد از عید می‌روم منزل مادرم است، چون ایشان برای من از هر کس دیگری مهم‌تر و با ارزش‌تر است.

آرزوی بزرگ تان هنگام سال تحویل چه بود؟
بزرگترین آرزوی من در شب عید، المپیکی شدن تیم ملی امید است و آرزو می‌کنم با راهیابی به المپیک به یکی از حسرت‌های بزرگ فوتبال‌مان خاتمه بدهیم و مردم را خوشحال کنیم. جدا از این موضوع، آرزوی دیگرم این است که مردم کشورمان راحت زندگی کنند و همه مریض‌ها شفا پیدا کنند و هیچ خانواده‌ای ناراحت نباشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها