رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 437632

فوت ۲ کودک به دلیل ریزش چاه در مدرسه

ساعت24 - رییس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از فوت ۲ کودک به دلیل ریزش چاه در یک مدرسه روستایی در منطقه کوهسرخ خبر داد.

حوادث
رییس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از فوت ۲ کودک به دلیل ریزش چاه در یک مدرسه روستایی در منطقه کوهسرخ خبر داد.

مهدی مجیدی‌فر، رییس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی درباره جزییات این حادثه گفت: روز گذشته در روستای سنجدک در منطقه کوهسرخ با توجه به بارش‌هایی شدیدی که در روزهای گذشته در روستا و اطراف منطقه کوهسرخ داشتیم بخشی از مدارس برای اسکان اضطراری هلال احمر آماده‌سازی شده بودند. مدرسه‌ای که در روستای سنجدک نیز قرار داشت برای همین‌منظور آماده‌سازی شده بود.
وی با بیان اینکه بارش‌های شدید در روزهای گذشته باعث تجمیع آب‌های زیرزمینی در اطراف روستا شده بود، تصریح کرد: روز گذشته دو کودک ۴ و ۵ ساله برای بازی به محوطه این مدرسه وارد شده بودند که متاسفانه این چاه ریزش کرد. زمانی که والدین متوجه شدند با کمک نیروهای اورژانس تلاش می‌کنند این دو کودک را به مراکز درمانی برسانند اما این دو کودک متاسفانه جان خود را از دست داده بودند.

منبع:ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها