رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 444146

دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در گرمسار

ساعت 24- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار گفت: پنج قاچاقچی مواد مخدر در حال انتقال محموله ۳۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر به استان‌های شمالی کشور، در شهرستان گرمسار دستگیر شدند.

style="text-align:justify">افشین داش محمدی عصر یکشنبه با اشاره به گزارش های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در مورد اعضای یک باند قاچاق، به خبرنگاران اظهارداشت: سوداگران با استفاده از چند دستگاه خودروی سواری در استان سیستان و بلوچستان و مسیرهای قم و سمنان در حال انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های شمالی کشور بودند.

وی با بیان اینکه تعدادی تیم عملیاتی از ماموران استان خراسان رضوی به این استان روز ۲۶ اردیبهشت گذشته عزیمت کردند، ادامه داد: این تیم همراه تیم های عملیاتی مبارزه با موادمخدر استان سمنان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمسار در یک عملیات مشترک محور قم- گرمسار- سمنان را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار بیان کرد: در ادامه خودروی اسکورت پژو ۴۰۵ با فاصله ۱۰ کیلومتر پشت سر خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر با سه نفر سرنشین در مسیر سمنان شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی، ماموران به تعقیب این 2 خودرو پرداختند.

وی با اشاره به شناسایی محل اختفا مواد مخدر و اعزام ماموران به محل ، تصریح کرد: 2 نفر از متهمان که به عنوان نگهبان مواد مخدر در آن جا حضور داشتند با مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

داش محمدی با بیان این که ماموران به صورت پیاده به تعقیب متهمان پرداختند، خاطرنشان کرد: یکی از متهمان پس از حدود یک کیلومتر تعقیب دستگیر شد و نفر دوم نیز در عملیات تعقیب و گریز به دام افتاد.

وی گفت: ۲۴۴ کیلوگرم تریاک و ۵۶ کیلوگرم حشیش با لفافه در بازرسی از خانه متروکه کشف شد.

وی با اشاره به کشف یک مخزن دودزا حاوی گازوئیل در کنار بسته‌های مواد مخدر، یادآور شد: خودروی پژو ۴۰۵ که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر بود، در کیلومتر ۱۰ محور ایوانکی-تهران متوقف و راننده و سرنشینان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار افزود: متهمان همراه مواد مخدر کشف شده و خودروی توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر گرمسار تحویل داده شدند.

به گزارش ایرنا، حدود سه هزار و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر با گذشت حدود 2 ماه از سال 98 در استان سمنان کشف شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها