رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457585

افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار

ساعت 24- علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با افزایش یک هزار تا ۲ هزار تومانی نسبت به ایام بعد از عید قربان با نرخ ۹۶ تا ۹۷ هزار تومان به مغازه دار و ۱۰۵ تا ۱۰۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

style="text-align:justify"> علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با افزایش یک هزار تا ۲ هزار تومانی نسبت به ایام بعد از عید قربان با نرخ ۹۶ تا ۹۷ هزار تومان به مغازه دار و ۱۰۵ تا ۱۰۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی ذبح فراوان دام در عید قربان و کاهش عرضه دام به بازار را دلیل اصلی نوسانات قیمت گوشت برشمرد و افزود: بسیاری از دامداران با انگیزه بازگشت حجاج در روزهای آتی و ایام محرم از عرضه امتناع می‌کنند تا بتوانند دام خود را با نرخ‌های بهتری در بازار به فروش رسانند.

ملکی با اشاره به اینکه دامداران مدعی هستند که با مازاد انباشت دام در واحدها روبرو هستند، بیان کرد: با توجه به وضعیت مساعد بارندگی و مراتع، دامداران تصور می‌کردند که شرایط امسال همانند سال گذشته خواهد بود و هم اکنون که با رکودی بازار مواجه شده اند، می‌گویند چه کنیم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها