رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461206

حضور کامیابی نیا در دربی قطعی شد؟!

ساعت 24- مسئولین سرخ های پایتخت در آستانه شهرآورد 90 به غیر از شارژ مالی بازیکنان، یک خبر خوش دیگر را نیز برای طرفدارانشان دارند.

style="text-align:justify">مسئولین سرخ های پایتخت در آستانه شهرآورد 90 به غیر از شارژ مالی بازیکنان، یک خبر خوش دیگر را نیز برای طرفدارانشان دارند.

کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس که مدت زیادی است از مصدومیت کهنه خودش رنج می برد، بازی های ابتدایی لیگ نوزدهم را از دست داده و هنوز در تمرینات گروهی تیمش شرکت نکرده.

در همین رابطه به نظر می رسد که او به زودی قرار است به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود. کامیابی نیا حدود یک هفته ای است به صورت اختصاصی با کادرپزشکی تمرین می کند و اگر روند بهبودی اش همین طور ادامه پیدا کند می تواند قبل از دربی به تمرینات گروهی اضافه شود.

کامیابی نیا هنوز در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت نکرده و به نظر می‌رسد که او به زودی قرار است به تمرینات تیمش اضافه شود. کامیابی نیا مقابل استقلال در شهرآورد 90 غایب است اما تلاش می‌کند تا به زودی به ترکیب سرخ پوشان بازگردد اما حضورش در تمرینات به لحاظ روحی می‌تواند برای تیم مفید باشد چراکه کمال یکی از بازیکنانی است که در 4 سال گذشته درخشش خوبی برای پرسپولیس داشته و در عین حال جزو ستاره‌های مورد علاقه مرد آرژانتینی است.

کامیابی‌نیا حدود یک هفته‌ای است به صورت اختصاصی با کادرپزشکی تمرین می‌کند و اگر روند بهبودی اش همین طور ادامه پیدا کند می‌تواند قبل از دربی به تمرینات گروهی اضافه شود اما این بازیکن هیچ شانسی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد.

این مسابقه قرار است 31 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه هافبک‌های پرسپولیس محسوب می‌شوند. البته گابریل کالدرون آرژانتینی روی اوحساب ویژه‌ای بازکرده و باید دید از کمال در چه زمانی بهره‌مند خواهد شد.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها