رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462310

یزدانی: به بازیکنان پرسپولیس فحاشی نکردم

ساعت 24- بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات بازیکن پرسپولیس مبنی بر فحاشی وی واکنش نشان داد و گفت: اگر فحشی داده‌بودم مثل دفعه قبل قبول می‌کردم و تاوانش را هم می‌دادم اما من فحاشی نکردم.

style="text-align:justify">سیاوش یزدانی بعد از شکست استقلال برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شهرآورد اظهار داشت: اولا از هواداران عذرخواهی می‌کنم که باختیم و شرمنده آنها شدیم. ما واقعا لایق باخت نبودیم. اگر پنالتی گل می‌شد شاید می‌توانستیم برنده بازی هم بشویم.

وی افزود: متاسفانه بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد. مشکل داریم اما در حیطه مسئولیت من نیست و در آن ریز نمی‌شوم اما از زمین تا آسمان مشکل داریم و امیدوارم که مسئولان رسیدگی کنند. ما می‌توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و شرایط این پیروزی را داشتیم و به خاطر یک اتفاق باختیم. پرسپولیس بدون موقعیت ما را برد و ما شرمنده هواداران هستیم.

یزدانی درباره صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه او فحاشی کرده‌ است؟، گفت: کدام بازیکنان پرسپولیس این حرف‌ را زده‌است؟ فقط شجاع خلیل‌زاده گفته‌ است.

در ادامه خبرنگاران اعلام کردند که سایر بازیکنان هم این موضوع را تایید کرده‌اند و محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیامک نعمتی هم گفته‌اند که یزدانی فحاشی کرده‌است.

این بازیکن استقلال افزود: نه اصلا این‌طور نبوده است. قسم می‌خورم که فحش ندادم. یک بار فحش دادم و محرومیتش را کشیدم اما به جان خواهرم فحش ندادم.

وی ادامه داد: شجاع خلیل‌زاده به دنبال خود شیرینی است و این حرف‌ها را می‌زند. او در حد و اندازه‌ای نیست که جوابش را بدهم.

یزدانی با اشاره به فحاشی‌اش در دیدار سپاهان و پرسپولیس از فصل قبل تصریح کرد: پارسال فحش دادم و محرومیتش را هم کشیدم. شجاع پایش را روی آشیل من گذاشت. نامردی کرد و فحش دادم و تاوانش را هم دادم. من واقعا درباره شجاع خلیل‌زاده حرفی نمی‌زنم چون در شان من نیست که با او صحبت کنم.

وی درباره برخورد با سیامک نعمتی هم گفت: سیامک نعمتی رفیق صمیمی و رفیق چند ساله من است. حالا یک برخورد داشتیم باهم اما اصلا از روی عمد نبوده‌است.

بازیکن استقلال درباره صحبت‌هایی که بعد از باخت در رختکن شد، تصریح کرد: سوال حاشیه ای نپرسید. این‌ها مسائل خانوادگی است و ناراحت بودیم و در رختکن ماندیم. در همه تیم‌ها مشکل هست. تیم ما هم مشکل دارد اما در حیطه من نیست که درباره آن حرف بزنم.

یزدانی افزود: تلاش می‌کنیم به اوج برگردیم. توقعات از ما زیاد است. این روزها در تیم بیشتر از عمل، حرف زیاد شده و حاشیه داریم و تلاش می‌کنیم به شرایط خوب برگردیم. پوشیدن لباس استقلال لیاقت می‌خواهد و من درباره خودم می‌گویم که هنوز این لیاقت را نداشته‌ام.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها