رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465821

دلار امروز ۱۱هزار و ۴۰۰ و یورو ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان شد

ساعت 24-صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت یورو را ۱۲هزار و ۶۰۰ تومان تعیین کرده همچنین قیمت درهم در بازار آزاد ۳هزار و ۱۵۹ تومان و قیمت پوند ۱۴هزار و ۷۷۵ تومان است

div>

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳هزار و ۱۵۹ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۷۷۵ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۳۹۴ تومان اعلام می‌کنند.قیمت دینار عراق نیز ۹۷۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

۱۱هزار و ۴۰۰ تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

۱۱ هزار و ۳۹۴ تومان

قیمت یورو

۱۲هزار و ۵۹۶ تومان

قیمت درهم امارات

۳هزار و ۱۵۹ تومان

قیمت پوند

۱۴هزار و ۷۷۵ تومان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها