رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466355

قیمت طلا،سکه و ارز در روز دوشنبه

ساعت24-امروز با وجود افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، در ایران قیمت‌ها ثابت ماند و در مواردی با کاهش همراه بود و بازار ارز هم از آن تبعیت کرد و کاهشی شد.

سکه و دلار
قیمت تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان قیمت دارد که ۵۰۰۰ تومان نسبت به دیروز ارزان شده است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در این میان نیم‌سکه و ربع سکه بدون تغییر قیمت مانده و هر کدام به ترتیب دو میلیون و ۲۰ هزار و یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان فروخته می‌شوند. سکه یک گرمی هم به تبع آنها ثابت مانده و ۸۱۰ هزار تومان است.

اما هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۲۰۰۰ تومان ارزان شده و ۴۰۲ هزار و ۶۰۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

این در حالی است که امروز قیمت‌ها در بازار جهانی مقداری افزایش را تجربه کرد و هر اونس طلا به بیش از ۱۴۹۲ دلار رسید.

دلار ارزان شد

در بازار ارز نیز قیمت‌ها کاهشی بود؛ به طوری‌که قیمت دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافت.

این صرافی‌ها قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کردند. همچنین هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروختند.

همچنین بانک‌ها امروز (۲۹ مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۸۴ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۶۵ تومان خریدند. قیمت خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۹۲۴ تومان اعلام شد.

ارز مسافرتی هم که در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است، با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها