رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 472503

دنیزلی: به دنبال قهرمانی هستیم

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با تیمی بازی کردیم که علاقه‌ای برای ارائه فوتبال نداشت و بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است.

div>

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: با تیمی بازی کردیم که علاقه‌ای برای ارائه فوتبال نداشت و بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. این تیم هفته‌هاست برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کند و ما نیز مدت‌هاست در لیگ بازی نکرده بودیم و شاهد بازی یک طرفه بودیم. در چنین بازی‌هایی با یک گل، مقاومت حریف از بین می‌رود، خلاصه‌ی بازی را تماشا کردم و موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و مقاومت رقیب از بین نرفت.

او ادامه داد: برای پیروزی تلاش کردیم، اما موفق نشدیم که خیلی ناراحت هستم. اکنون دو بازی کمتر از برخی رقبا انجام دادیم، در کل به خاطر از دست دادن دو امتیاز ناراحت هستم. به این بازی دیگر فکر نمی‌کنیم، اما اشتباهاتی داشتیم که باید جبران کنیم.

دنیزلی بیان کرد: امکان دارد در لیگ ایران هر تیمی هر نتیجه‌ای کسب کند، نتایج اخیر را طی هفته‌های آتی جبران می‌کنیم. اینکه ۲ بازی ما لغو شده علیه ماست، اما فکرمان را در این موضوعات نگه نمی‌داریم و تمرکزمان معطوف به بازی با ماشین سازی است.

جبران نتایج و آشتی هواداران وظیفه ماست

او افزود: شاهین تیم قعر جدولی هست که طی هفته‌های اخیر به خوبی دفاع می‌کند، اما ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم. جبران نتایج و آشتی دادن هواداران با تیم وظیفه ما هست. به هر حال ۳ الی ۴ امتیاز کمتر از برنامه‌ام کسب کردیم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: قبول دارم که تراکتور یک تیم معمولی نیست و برای همین به دنبال قهرمانی هستیم. طی ۱۱ بازی گذشته تنها در ۲ بازی نتیجه‌ی مورد نظرم را کسب نکردیم.

او بیان کرد: ممکن نیست بازیکنان تمام خواسته‌های من را اجرا کنند، گل نزدن‌ها، مقاومت رقیب را زیاد می‌کند. در طول بازی روش‌های زیادی برای گلزنی انتخاب کردیم، اما نتیجه مورد انتظار من نشد. برخی بازیکنانم اشتباهاتی داشتند و برخی دیگر زیاد تلاش کردند. شاید بعد از این با فشار کمتری نسبت به امروز، رقبایمان را شکست دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها