رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473380

دستگیری مردی که فرزندش را در شکم همسرش کشت

ساعت24-مردی که برای سقط جنین، همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، دستگیر شد.

در ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه گذشته زنی با مراجعه به بیمارستان مهدیه از درد شدید در ناحیه شکم و روده گلایه کرده و از پزشکان درخواست کمک کرد. پس از انجام معاینات اولیه، کادر درمانی متوجه شد که درد نواحی شکمی این زن ناشی از سقط جنین غیرمجاز است که در همین راستا نیز خبر به عوامل پلیس گزارش شده و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.


با حضور ماموران کلانتری زن جوان که تحت نظر پزشکان قرار داشت گفت: سه ماه و نیمه باردار بودم و همسرم که با این موضوع مشکل داشت، هر روز تاکید می‌کرد که باید سقط جنین کنم. بخاطر اصرارهایی که داشت خودش چند قرص تهیه کرده و به خورد من می داد و روز گذشته بعد از خوردن قرص ها مرا مورد هدف ضرب و شتم قرار داد و همین باعث شد تا سقط جنین کنم.
در پی این اطلاعات، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، بازداشت شوهر این زن را در دستور کار خود قرار دادند و صبح روز گذشته موفق شدند این مرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل کنند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای مرد جوان پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها