رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473851

واژگونی پیکان سرویس مدرسه در قزوین

ساعت24 -معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه پیکان سرویس مدرسه در کیلومتر ۸۷ جاده قزوین - رازمیان بعد از روستای طیاندشت چهار مصدوم برجا گذاشت.

تصادف
حکمت الله هاشمی روز شنبه با اعلام این خبر افزود:در پی دریافت گزارش این حادثه، نزدیکترین تیم امدادی از پایگاه رازمیان بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

هاشمی گفت: به دلیل صعب العبور بودن منطقه و وخیم بودن حال سه نفر از مصدومان، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با سازمان امداد و نجات جهت اعزام تیم امداد و نجات هوایی از طریق مرکز ای. او. سی استان صورت گرفت.

معاون امداد و نجات استان افزود:بالگرد جمعیت هلال احمر به همراه تیم واکنش سریع استان بعد از طی مسافت مذکور به مدت ۱۰ دقیقه به روستای خس‌رود رسید که مصدومان از محل حادثه به آنجا منتقل شده بودند.

هاشمی بیان داشت: تیم امداد هوایی سه نفر از مصدومان حادثه شامل ۲ دانش آموز و راننده پیکان که دارای آسیب دیدگی ستون فقرات شده بود را از اورژانس تحویل گرفته و در کمترین زمان توسط بالگرد به بیمارستان ولایت که دارای پد بالگرد است، منتقل کرد.
وی افزود:یک مصدوم دیگر نیز به صورت زمینی توسط عوامل امدادی پایگاه رازمیان جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی انتقال داده شد.

معاون امداد و نجات استان خاطر نشان کرد: این عملیات نجات موفق حاصل نشست‌های کارشناسی مشترک در سطح استان و شهرستان و بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و هم افزایی موجود صورت گرفت.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها