رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479825

رییس دفتر مقام معظم رهبری:

"سردار سلیمانی" یک دیپلمات برجسته بود

ساعت 24-رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: سردار سلیمانی علاوه بر نظامی بودن یک دیپلمات برجسته بوده است.

محمدی‌گلپایگانی
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی شامگاه شنبه ۵ بهمن ماه در یادواره شهدای حماسه ششم بهمن آمل که در مصلی این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه مازندران از نقاط مهم کشور است، اظهار کرد: رژیم سفاک پهلوی در سال ۶۰ تمام سعی‌‍شان بر این بود که اعتقاد این مردم را نابود کنند.
وی تصریح کرد: در حماسه ششم بهمن آمل دشمن قصد داشت مظاهر فساد را در این استان تقویت کند و مردم این استان هم به خوبی نشان دادند که اعتقادشان ریشه در مکتب امام حسین (ع) دارد.
رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه امثال شهدای ششم بهمن آمل و سردار سلیمانی در حکومت نظام جمهوری اسلامی کم نیستند، گفت: شهدا زنده‌اند و طبق آیاتی از قرآن کریم خون شهید برای همیشه در این کشور ماندگار خواهد بود.
محمدی گلپایگانی ادامه داد: امروزه هیبتی که نیروهای مسلح ما دارند به برکت خون شهدا بوده است چراکه این شهدا مورد احترام همه آحاد جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی این نظام و انقلاب را برای همیشه بیمه کرده است، افزود: تشیع پیکر سردار سلیمانی در تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده است و نام سردار سلیمانی برای همیشه ابدی خواهد ماند.
رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در این کشور سلیمانی‌های زیادی داشته و داریم که باید قدر آن ها را دانست.

برجستگی‌های مردم مازندران باید گرامی داشته شود
حجت الاسلام لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اینکه برجستگی‌های مردم مازندران باید گرامی داشته شود، گفت: یک ماه قبل تقاضای دیدار استانی با مقام معظم رهبری داشتم و ایشان فرمودند هماهنگ کنید تا این دیدار برقرار شود.
وی یادآور شد: حماسه مردم مازندران همان حماسه ششم بهمن بوده و این حضور بی‌بدلیل الگویی برای فتنه‌ها بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها