رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497154

قیمت سکه ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافت

ساعت24-امروز قیمت طلا، سکه و ارز در بازار با کاهش همراه بود.

style="text-align:justify">در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان (۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) است.

هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان (۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی به قیمت ۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۹۳ هزار و ۷۰۴ تومان (۲۴ هزار و ۲۳۹ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۶۹۸.۱۰ دلار (۲۹.۹ دلار کاهش نسبت به دیروز) است.

دلار کاهشی شد

اما در معاملات ارزی امروز، نرخ دلار و یورو هم کاهش یافت.

امروز (چهارشنبه) نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانکی ۱۷ هزار و ۵۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان ارزان شده است. همچنین نرخ فروش این ارز ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان کاهش قیمت دارد.

این صرافی‌ها هر یورو را ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و ۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش این ارز هم نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته است.

همچنین در بانک‌ها امروز هر دلار به قیمت ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان خریده شد که ۱۵۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت. هر یورو هم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها