رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503383

شایعه درگذشت وزیرخارجه پاکستان تکذیب شد

ساعت 24 -سخنگوی وزارت امور خارجه روز پنجشنبه شایعه درگذشت «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه این کشور را که به دلیل ابتلا به کرونا دوران نقاهت و درمان را می‌گذارند، قویاً تکذیب کرد.

style="text-align:justify">سخنگوی وزارت امور خارجه روز پنجشنبه شایعه درگذشت «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه این کشور را که به دلیل ابتلا به کرونا دوران نقاهت و درمان را می‌گذارند، قویاً تکذیب کرد.

«عایشه فاروقی» امروز در حساب کاربری توییتر خود، اقدام خرابکارانه برای هک کردن صفحه تارنمای ویکی پدیا متعلق به وزیر امور خارجه پاکستان را محکوم کرد.

وی همچنین اقدام هکرها برای انتشار اخبار جعلی در شبکه‌های اجتماعی درباره سلامتی شاه محمود قریشی و درگذشت را رد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان افزود: مراحل درمان وزیر امور خارجه این کشور ادامه داشته و وی به زودی بهبود می‌یابد.

«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان ۱۳ تیرماه در توئیتی نوشت: «بعدازظهر احساس تب خفیف داشتم و فورا خود را در منزل قرنطینه کردم. حالا آزمایش کووید-۱۹ من مثبت شده. به لطف خدا احساس قوی و پرانرژی بودن می‌کنم. از منزل به وظایف کاری‌ام می‌پردازم. لطفا در دعاهایتان به یاد من هم باشید.»

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی اعلام مثبت شدن تست کرونای «شاه‌محمود قریشی»، در پیامی به همتای پاکستانی خود برای وی آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد.

برخی رسانه‌های پاکستان از انتشار شایعه فوت «شاه‌محمود قریشی» وزیر امور خارجه این کشور در برخی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خبر دادند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها، انتشار این اخبار توسط هکرهای هندی و با دستکاری در سایت ویکی‌پدیا انجام شده است.

این موضوع در سایت ویکی‌پدیا نیز منتشر شده است. مقامات حزب حاکم پاکستان "تحریک انصاف" نیز به این شایعات واکنش نشان داده و آن را تکذیب کردند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها