رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504311

بایدن در 6 ایالت کلیدی از ترامپ جلو زد

ساعت24-تازه ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا از پیش افتادن «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور در 6 ایالت کلیدی در ایالات متحده حکایت دارد.

نظرسنجی مشترک شبکه خبری «ان‌بی‌سی» و موسسه نظرسنجی «Change Research» نشان داد که شرکت کنندگان در این نظرسنجی در 6 ایالت مهم آمریکا امتیاز پایین‌تری را به ترامپ در زمینه نحوه مدیریت طیفی از موضوعاتی کنونی این کشور دادند. جو بایدن، معاون ریاست جمهوری سابق آمریکا در این نظرسنجی برتری کمی بر ترامپ در ایالت‌های آریزونا، فلوریدا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین داشت در حالی‌که در ایالت کارولینای شمالی این دو خیلی نزدیک به هم بودند.

در این نظرسنجی که نتیجه آن امروز (چهارشنبه) منتشر شد، جو بایدن در مجموع 6 ایالت برتری 49 درصدی بر ترامپ با 43 داشت. این نظرسنجی با مشارکت 4232 نفر از روز جعه گذشته تا یکشنبه هفته جاری برگزار شد و حاشیه خطای آن 1.5 درصد بود.

از نتایج جالب توجه در این نظرسنجی این بود که اکثریت شرکت کنندگان تنها بر نحوه مدیریت ترامپ بر بازار سهام آمریکا نظر مثبت داشتند. از موارد دیگر که در این نظرسنجی ترامپ امتیاز پایین‌تری نسبت به بایدن کسب کرد می‌توان به نحوه مقابله با کرونا، وضعیت اقتصادی، مهاجرت و میزان احترام آمریکا در سایر کشورهای جهان اشاره کرد.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی «ای‌بی‌سی نیوز و ایپسوس» که روز جمعه منتشر شد نیز نشان داد ۶۷ درصد شرکت‌کنندگان از نحوه مقابله ترامپ با بحران کرونا در آمریکا رضایت ندارند و تنها ۳۳ درصد از عملکرد وی اعلام رضایت کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها